bouwplan/zelfbouw van een mountainboard

jerke

Geen avatar

Maart 04, 2007, 03:20:51
edit2Rapporteer  
hoi ik zou graag een mountainboard maken  Joepie
maar hoe kan ik dak maken (shame_kitesmiley)
help mij en stuur mij een bouwplan door  ListenToMe
maarten.v.a

Geen avatar

Antwoord #1 Maart 04, 2007, 03:48:08
edit2Rapporteer  
Als je het doet om kosten te besparen hoef je het niet te proberen... Ik weet zo snel geen bouwtekeningen te vinden...

Groet, Maarten.
hOe hA HeNniE

Antwoord #2 Maart 04, 2007, 17:44:38
edit2Rapporteer  
@jerke: een DAK zit op een huis; een DECK is zeer moeilijk zo mooi flexibel te krijgen als de produktieboards.
je zou kunnen proberen een paar lagen dun hout onder rocker te verlijmen en beide zijden te lamineren met glasdoek en epoxy...maar nogmaals, moeilijk.

suc6
Arnie26736

Antwoord #3 Maart 04, 2007, 17:54:10
edit2Rapporteer  
hoi ik zou graag een mountainboard maken  Joepie
maar hoe kan ik dak maken (shame_kitesmiley)
help mij en stuur mij een bouwplan door  ListenToMe

wij hadden een HEEL onproffesioneel mountianboardje gemaakt. Tricks van een skatboard hadden we genomen. De assen klein stukje verlangen door stukkie aan te lassen. Kinderwagen wielen, Ja je leest het goed kinderwagenwielen. Tricks onder een sterk stuk hout, voetbanden  er op een klaar. Test; paar rakjes heen een weer gereden ging allemaal goed, het verbaasde mij zelf. maar toen viel ik naar voren, het wiel bleef haken in het gras. brak de trick door 2 stukken. Einde verhaal Joepie Joepie
maarten.v.a

Geen avatar

Antwoord #4 Maart 04, 2007, 19:43:57
edit2Rapporteer  
@jerke: een DAK zit op een huis; een DECK is zeer moeilijk zo mooi flexibel te krijgen als de produktieboards.
je zou kunnen proberen een paar lagen dun hout onder rocker te verlijmen en beide zijden te lamineren met glasdoek en epoxy...maar nogmaals, moeilijk.

suc6

Je kan van de K ook een T maken, dan staat er dat...

Groet, Maarten.
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #5 Maart 04, 2007, 19:58:28
edit2Rapporteer  
Ik heb zelf een dek gemaakt en dat is zeer goed te doen! Je neemt 5 lagen watervast triplex van 3.2 - 3.6 mm en die lijm je in een mal op elkaar. En die laat je zo een paar dagen liggen.

Ohwja het kost niets en er weldegelijk een goede flex in en hij kan aardig wat hebben want ik weeg zelf 95 kilo dus. Ik kan ook foto's maken.

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=22402.0

In dit topic staan een paar foto's van mijn bordje.
En ik ga denk ik in autoCAD maar is een bouwplan maken.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.