Naish bar of norht bar bij Rhino 2006??

buddy78

Geen avatar

Maart 07, 2007, 02:35:22
edit2Rapporteer  
Ik hoor van verschillende mensen dat de bar van north van 2006 niet zo geweldig was, en dat een hoop mensen de north vegas en rhino op een naish bar varen.
Nou wil ik hier eigenlijk een advies hebben. Klopt hetgene wat ik heb gehoord?? of valt het mee.... en kan ik gerust een set kopen met een north bar??
Alvast thanx voor jullie reacties
globe

Antwoord #1 Maart 07, 2007, 02:36:29
edit2Rapporteer  
kun je gerust doen!
 Ik voer mijn Vegas 2006 ook vaak op een naish bar.
Gertjan

Antwoord #2 Maart 07, 2007, 04:58:27
edit2Rapporteer  
Als je kan kiezen zou ik voor de Naish bar gaan. Maar wanneer je een set moet kopen dan zou ik genoegen nemen met een North bar.

De Naish bar is kwalitatief beter als de North bar. En de lijnen zijn ook gekleurd, dit scheelt weer tijd met het uitlopen omdat je een beter overzicht hebt met gekleurde lijnen.

peter.

Antwoord #3 Maart 07, 2007, 06:21:57
edit2Rapporteer  
ik vaar mij rhino,s ook met naish bar vanweege beter kwaliteit
en werkt top
Roderick

Geen avatar

Antwoord #4 Maart 07, 2007, 18:06:51
edit2Rapporteer  
Ik heb laatst een 2ehands rhino 6 gekocht met north bar. In het begin vond ik dat hele clamcleat verhaal nogal niks. Begin er nu langzaam een beetje aan te wennen. Als je veel power in je kite hebt werkt hij prima. En de depower gaat in ieder geval makkelijk los Smiley
Als deze lijn zich doorzet vind ik het over een maand waarschijnlijk een top bar! Smiley
Op dit moment zou ik niet weten wat nou relaxter is. Waarschijnlijk toch een bar zonder clamcleat, met een gewone strap. De quickrelease is wel weer erg relaxed
NIELZZZZ

Antwoord #5 Maart 08, 2007, 01:07:06
edit2Rapporteer  
ik vaar me alle twee de barren o mijn north kites
ik vind de north bar lekkerder in de hand liggen alleen nadeel vind ik die slippede clamcleat maar dat is garantie en die kan je dan vaak omruilen voor een 2007 clamcleat.

naish is voor de rest top alleen vind ik m minder lekker in de hand liggen

als je de twee barren samen voegd heb je een top bar  (grinnik_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.