VincentC
|
Dat ziet er echt top uit! Naam de OzOzOz of ? Ik zou lekker stoppen met werken en boardshapper worden, leukste baan ter wereld lijkt me
|
|
|
® € M © 0
|
Weer een vet board PS: Hoelang doe je om 1 board te maken ?
|
|
|
oz
|
Ongeveer 4 dagen als ik de tijd krijg...vraag Leon maar is...tijd is spaarzaam Morgen zullen we zien hoe dez vreatie vaart, heeft weer een ander flex patronn en outline (iets rechter en breder). OZ.
|
|
|
CeesV
|
Moddervet board kerel!
het board ziet er erg gelikt uit, en het design ook! weinig fratsen!!!!
|
|
|
Geronimo79
|
Heel gaaf boardje zeg, al doet ie me wel denken aan het design van een nobile 666.. maar des al niet te min HEEL GAAf! maar begin die slang nu wel wat zat te worden... (eigenlijk)
|
|
|
Kevin
|
In een woord : Prachtig en nog wat verklaring: Mooi design simpel maar pakkend goed kleuren gebruik en ziet er zeker profi uit!
mzzl Kèvin
|
|
|
oz
|
@themplar, die Viper blijft nog wel ff.....heeft te maken met m'n werk...insiders snappen 'm wel. Dus nie meer zeuren he?! (grinnik_kitesmiley) Maare thx voor de positieve reakties mannen!! OZ.
|
|
|
Geronimo79
|
Ok.. Maar goed de rest van het boardje is echt super kwa design.
|
|
|
xav
Geen avatar
|
Hee oz, hoe regel jij de flex dan, dmv kern dikte?
mvg Xav
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
JEAHHH!!!! Ozzdude!!! Sexy boardje!! En wat een lekkere tippies!! Maarehh.... IK WIL OOK STOPPEN MET WERKEN!!!! Dan heb ik m'n boardjes ook in 4 dagen af (gnehehe.... )
|
|
|
¦Tim¦
|
gebruik je dat lettertype van halo ofzo ziet er wel leuk uit trouwens
|
|
|
Elevation
|
ziet er weer goed uit ozzie.. leuk zo'n 666 shape en design.. 4 dagen klinkt goed, baal ook van al dat werk, nauwelijks tijd om te bouwen.. straks is je hout op OZ.. dan heb je rust.. (tong_kitesmiley)
|
|
|
oz
|
Ok, dat is het ...we kappen met werken Gezeik met je baas, overwerken, weer een stukje sturen, kist stuk, etc, etc... Wanneer vertrekken we met z'n allen naar Cabarete....laat ik per direkt dreadlocks staan En inderdaad, ik heb de totale kerndikte aangepast om een ander flexpatroon te krijgen..zelf met de layup die ik beschreven heb flexed hij als een dolle!! En de wind van vandaag...Grrrrrrrrrrrr OZzie.
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Jaaaaa!!! Dreadlocks!!! Ik heb ze al... Ben toevallig net aan het bijkomen van een "Rasta feestje" vannacht...
|
|
|
Elevation
|
je hebt zeker ook weer flink aan de epoxy gezeten....
|
|
|
|
xav
Geen avatar
|
Hee Ozzie , volgens mij heb jij niet zon slechte baan, of is het leuke er af?
Lijkt mij nog steeds wel vet. alleen denk ik dat ik met mijn discipline zowiezo al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg weinig kans maak.
|
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Mooie werk en doet mij op het eerste zicht ook aan het design van de 666 denken.
|
|
|
oz
|
Ik heb de core flinf dunner gemaakt naar zo'n 8mm, inserts gingen er maar net in met wederom tippen slechts 2mm.
@leon; dat staat je veel beter!!
Latexx, OZ.
|
|
|
Jolien.
|
Sprekend een 666, erg mooi werk weer
|
|
|
Joosdo
|
Je zou bijna scheef gaan lopen van al die complimenten oz Maar wederom een pracht creatie! En zo dun, gewoon eng. Mzzl Joost
|
|
|