Waddentoernooi

wazzaah

Berichten: 876
Maart 24, 2007, 19:47:16
edit2Rapporteer  
Op de surfclub vergadering kwam ondermeer het Waddentoernooi, 2/3 juni, voorbij op de agenda (naast webcams bij Formerum, de Walvis, het inhuren van Moskovitz en de eventuele aanschaf van een Jetski).
Omdat we er best wel een surf feestje van willen maken (wind, kite en golf) maar we niet met 3 windsurfers 4 kiters en 1 golfsurfer een "wedstrijd" willen hebben willen we graag weten hoeveel surfers er mee willen doen.
Voorwaarde is dus dat je van Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland of Schiermonnikoog komt.

Wil je dus zelf meedoen of ken je iemand die mee wil doen drop me dan ff zo snel mogelijk een mailtje en waar je aan mee wil doen, zodat we een programma op kunnen zetten. 

Grtz vanaf een winderig Terschelling  YeSS
LEAF

Berichten: 826
Antwoord #1 Maart 24, 2007, 20:58:59
edit2Rapporteer  
Dit ruikt naar discriminatie, bang om tegen de vasteland surfers te varen?? ThumpDown
Marin

Berichten: 31
Antwoord #2 Maart 24, 2007, 22:30:00
edit2Rapporteer  
Hehe ik denk dat die discriminatie wel meevalt, de eilanders houden ook ieder jaar een onderling voetbal toernooi... Is de macht der gewoonte om die lijn dan ook voor het surfen door te trekken!   (tong_kitesmiley)

Maar ik weet van de eigenaar van Camping de Kooi op Terschelling dat hij een zeer toegewijd kiter is... Hij is onderandere bij de hoorzitting van Rijkswaterstaat geweest om te vechten voor het kitesurfen op de Waddenzee!!!  ThumpsUp

Kortom, die eilanders doen echt wel hun best om te zorgen dat wij een onbezorgde kite vakantie naar 1 van de Waddeneilanden kunnen maken!  (grinnik_kitesmiley)

 Joepie
lennart

Berichten: 1167
Antwoord #3 Maart 24, 2007, 23:37:02
edit2Rapporteer  
hahahaha ik weet zeker dat als aaron en ruben heel toenvallig lanks willen komen dat het wel mag..
spoon niet ingelogd
Gast
Antwoord #4 Maart 25, 2007, 00:13:24
edit2Rapporteer  
juist!!!

zo is het marin!
We kunnen ze niet vaak genoeg bedanken daarzo...
Het is toch lullig als je als eiland bewoner probeert te vechten voor je sport en je dan uiteindelijk alleen maar mag kiten in het hoogseizoen...

Ik hoop er deze zomer toch weer heen te kunnen hoor Grin

Toyboy
Gast
Antwoord #5 Maart 25, 2007, 00:51:57
edit2Rapporteer  
Nou hier dan maar een een berichtje van het eiland TEXEL.

hoezo is het discriminatie het heet gewoon een wadden toernooi. en ik weet niet of je nog weet dat ik bezig ben met die kiteparty voor iedereen in nederland om naar texel te komen !dus discriminatie vindt ik het echt niet.
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #6 Maart 25, 2007, 01:31:46
edit2Rapporteer  
@ Leaf, we zijn niet bang, tis alleen niet leuk voor kiters die van vasteland komen, krijgen ze een minderwaardigheids complex van. Willen we ze gewoon niet aandoen  schater

@ Toyboy, dus je komt? Grin

Het is een sport tournooi met allerlei sporten, en we willen graag ook van t surfen dit jaar iets leuks maken dus.
Toyboy
Gast
Antwoord #7 Maart 25, 2007, 01:35:43
edit2Rapporteer  
nee helaas ik kom niet .plaats ff een bericht op www.funsportbeach.com daar zitten alle texelse kiters op. helaas denk ik  dat ik geen vrij kan krijgen .maar als ik vrij ben kom ik cker kijken  ThumpsUp
Henning

Berichten: 581
Antwoord #8 Maart 25, 2007, 04:05:05
edit2Rapporteer  
Nou, dan breek ik een Dijk door... Dan staat mijn huis ook in de Waddenzee =D
emieck

Berichten: 503
Antwoord #9 Maart 25, 2007, 04:22:33
edit2Rapporteer  
ik denk dat er weinig animo voor is n je beter dan de vaste land gangsta's erbij ken halen om een vet feestje van te maken want dit word denk niks:P
Emma

Berichten: 624
Antwoord #10 Maart 25, 2007, 04:33:21
edit2Rapporteer  
lol iedereen voelt zich dik beledigd, moet je ook wel boos worden als je niet aan de duitse kampioenschappen mag meedoen =P (oftewel, ze menen het heus niet serieus dat ze gediscrimineerd worden, mag ik hopen toch)
emieck

Berichten: 503
Antwoord #11 Maart 25, 2007, 04:39:24
edit2Rapporteer  
haha nee tuurlijk niet maar ik wil niet eens meedoen aan die duitse kampioenschappen:P
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.