downwinder!?

Hooked Cabarete

Berichten: 246
Antwoord #25 Maart 17, 2007, 20:45:00
edit2Rapporteer  
idd wel veilig als je met een groep meegaat. Als er iets gebeurd (lijn knapt oid) heb je tenminste iemand die je uit het water kan halen. Al is het natuurlijk wel zo dat je bij downwinders nooit ver de zee opgaat en meer vlak langs de kust aan het varen bent. (shorebreak en waves). Ik maak ongeveer 2 downwinders per week en als je dit idd een keer hebt gedaan wil je niet meer anders. Ik doe ze meestal in mijn eentje of met de gasten die in mijn appartementen zitten. Hang eerst een beetje rond op kitebeach of Bozo, Kite daarna richting Encuentro waar ik woon. Downwinderen is echt perfect.!!
Op woens en zaterdagen wordt hier in Cabarete nu standaard een dikke downwinder georganiseerd. Van Las Canas naar Encuentro. Deze trip is ongeveer een kilometer of 30 en je komt onderweg van alles tegen. Super vlak water maar ook lekkere wavespots.

Anyway, downwinder, gewoon gaan. Je kan iemand aardig aankijken en vragen je weer op te halen, of pakt het openbaar vervoer, al weet ik niet of iedereen daar blij mee zal zijn :-)
 
helium

Berichten: 676
Antwoord #26 Maart 18, 2007, 06:45:46
edit2Rapporteer  
Iedere keer als ik die gasten van HOOKED lees ofzo begint `t te kriebelen (25 juni 13dgn Caberete) Joepie Joepie
Heb d`r zin an!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.