*** FOTO's AUTOSTRAND 17-03 ***

Spike_L

Antwoord #50 Maart 20, 2007, 14:08:55
edit2Rapporteer  
@Micky

Bericht is ontvangen :-) Ik zal ze vanmiddag/vanavond sturen!
ItsMe.Erik

Antwoord #51 Maart 21, 2007, 04:17:32
edit2Rapporteer  
Citaat

sorry maar ik zie niet wat je er aan verbeterd hebt, ik zou graag willlen verbeteren want ik heb dus wel probleem dat als unhooked vaart dat soms mijn chickenloop los schiet
Citaat

Ik heb nogmaals de foto's geplaatst, maar dan de verbeteringen rood omcirkelt en een korte uitleg geplaatst.

Als je de chickenloop in de richting van de pijl duwt (zonder verdikking van de "crimpsleeve"), zal de chikkenloop releasen (losschieten) zonder dat je aan de rode release knop trekt. Het losschietn gebeurd volgens mij bij het inhaken. Je duwt de chickenloop dan los (richting pijl in rood aangegeven). Probeer dit maar eens bij je eigen chickenloop. Met de verdikking (rood omcirkelt) kan dit niet meer gebeuren.

de 3de foto geeft aan waar ik een stuk plastic weggevijlt heb om gemakkelijker de savety terug te plaatsen.
Micky

Antwoord #52 Maart 21, 2007, 08:20:23
edit2Rapporteer  
@Micky

Bericht is ontvangen :-) Ik zal ze vanmiddag/vanavond sturen!
Hmmmmm.....  :Smiley (grinnik_kitesmiley)
Spike_L

Antwoord #53 Maart 21, 2007, 14:17:11
edit2Rapporteer  
Het is vroeg in de ochtend geworden... ook goed?? :-)

Ze zouden nu in je mailbox moeten zitten!!
Micky

Antwoord #54 Maart 21, 2007, 15:38:43
edit2Rapporteer  
Het is vroeg in de ochtend geworden... ook goed?? :-)

Ze zouden nu in je mailbox moeten zitten!!

Thx Leon  (grinnik_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.