Count me in voor woensdag Ik denk er rond een uur of 12:00 - 13:00 te zijn. Heb dr weer zin in!
Edit: er moet overigens wel gezegd dat er voor vandaag ook 20 knopen op het programma staat/stond. Ik weet niet hoe het in de buurt van Andijk is, maar hier in Amsterdam (VU) is geen zuchtje wind te bekennen.
« Laatste verandering: Maart 20, 2007, 18:37:03 door Molliebollie »
Was echt sick! Stonden met 3 man op het binnenmeertje, bezig met een PIII 6, Waroo '06 7 en een Boxer SLE 9. Zaten lekkere keiharde vlagen tussen en springen ging hoooooog!
Yep, Ik heb het niet aan gedurft 9m tribe op te tuigen. Vervolgens werden deze drie op min of meer van de plas gepoeierd. (of stonden julie al de halve dag?) Spectaculair was 't wel.
heb effe gauw 10 min met mn 10 m nitro gevaren dat ging wel effe springen ging wel relaxed met harde wind maar ging eraf omdat er weer wolken aan kwamen en daarna werd ie weer harder en toen ging t echt niet meer met een 10m.
Yep, Ik heb het niet aan gedurft 9m tribe op te tuigen. Vervolgens werden deze drie op min of meer van de plas gepoeierd. (of stonden julie al de halve dag?) Spectaculair was 't wel.
Heb denk ik in totaal anderhalf uur gevaren, kwamen redelijk laat aan en wilden weer vroeg naar huis om te kijken wat de pot schafte
Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.