Ja was bizarre dag, toch nog lekker gevaren opt laatst, helaas niet genoeg druk om lekker te loopen met die Waroo 7.. Jij ging trouwens wel hard zeg! (grinnik_kitesmiley)
Het was behoorlijk vlagerig inderdaad. 'k Had er op Muiderberg ook last van. En op het einde was de wind ineens weg. Maarja, ik heb alleen maar bodydraggen gedaan dus agh
Heb je het gelukkig nog even naar je zin gehad, gister viel vies tegen kan ik je vertellen.
Oh zeker! Beetje de kite leren kennen en laten nog een 3 keer die plank onder mijn voeten geduwt maar toen was de wind ineens weg. Beetje jammer....'k had gehoopt dat ik nog een half uurtje met dat board kon klooien. Maarja, zeer leeraam dagje!
Het was weer kl..te weeeer vooor Jan l...l gereden Geen wind en hoopies chilen met andere badgasten Beun kwamen we nog tegen onderweg en volgens zijn planning was er om 13.00 uur wind ?????
Gelukkig smaakt het bier achter de pc weer heerlijk
Heerlijk gevaren van 10 tot 12 met de 12SLE, daarna inderdaad minder wind maar moest toch weg. Fijn dat jullie later vanmiddag nog goede wind hebben gehad!
ik vond opzich wel lekker op het oostvoornse meer met me 12, beetje vlagerig maar ach wie was die gast met die rode waroo 13? (shame_kitesmiley) (tong_kitesmiley)