HUIZEN weet echt niemand daar nou wat van???

Ponk

Geen avatar

Berichten: 197
Maart 30, 2007, 02:39:54
edit2Rapporteer  
Volgens mij is Huizen best ok met NO en O.  Maar weet iemand nou of het mag? Anders is het straks weer loei druk op Muiderberg, en das ook niet leuk. Ga ik liever daar heen. Is er niet ver vandaan.
En waar is het precies??? ook handig, voordat je weer een kite-uur aan t zoeken bent.

grt Ponk
Hallo

Geen avatar

Berichten: 21
Antwoord #1 Maart 30, 2007, 02:51:55
edit2Rapporteer  
Gebruik je zoekfunctie eens en de lokatie van Muiderberg isook vaak zat genoemd  ListenToMe
Ponk

Geen avatar

Berichten: 197
Antwoord #2 Maart 30, 2007, 03:30:23
edit2Rapporteer  
Gebruik je zoekfunctie eens en de lokatie van Muiderberg isook vaak zat genoemd ListenToMe

Hey hallo

geloof dat je het niet helemaal begrijpt. wil alleen even weten of het daar nu wel of niet mag er is nogal wat verwarring over de spot. Muiderberg weet ik perfect te vinden, maar ben niet de enige . het is er vaak nogal druk. vandaar.

 
gast1
Gast
Antwoord #3 Maart 30, 2007, 04:16:49
edit2Rapporteer  
Huizen is absoluut VERBODEN bij het surfstrandje! Onderhandelingen zijn bezig met gemeente en surfclub. Ga er nu dan ook NIET kiten.

Stichtse brug wordt gedoogd... Dit valt volgens mij ook onder Blaricum.
Ponk

Geen avatar

Berichten: 197
Antwoord #4 Maart 30, 2007, 04:36:16
edit2Rapporteer  
Huizen is absoluut VERBODEN bij het surfstrandje! Onderhandelingen zijn bezig met gemeente en surfclub. Ga er nu dan ook NIET kiten.

Stichtse brug wordt gedoogd... Dit valt volgens mij ook onder Blaricum.

Dank das precies wat ik wou weten. wel jammer. maar hoop dat het weer opengaat. kan je bij die stichtse brug dan met oost kiten?
ga ik misschien toch naar muiderberg. drukdrukdrukdruk.

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.