spice
Geen avatar
|
hoi yvessg,
Ik wil morgen ook gaan ik denk dat ik de spot bij de roompot op ga zoeken. ik kan er rond 11.30 zijn anders ga ik naar ouddorp. Laat maar even weten of je gaat. De wind lijkt erg lekker te worden.
Gr Gijs
|
|
|
yvesvg
Geen avatar
|
ik kom vanuit antwerpen, dan is de roompot dichter bij zeker? mr hoe geraak ik daar juist? daar heb je vlak water zeker? Oudorp zijn golven zeker?
groeten
|
|
|
spice
Geen avatar
|
Je moet van goes naar rotterdam rijden n256 en dan n255 richting renesse neetje jans. Dan krijg je ergens afslag roompot. Dan weet ik het ook niet maar zie het wel. Misschien heeft iemand meer uitleg.
mzzl) richting
|
|
|
yvesvg
Geen avatar
|
En roompot is oke met NO? indien ja, zie ik je morgen!!! :
|
|
|
spice
Geen avatar
|
ga toch naar ouddorp. Ook al stonk het water daar ik moet langs euro fun voor mijn kite op te halen. Oud dorp ligt een eiland verder.
Ben er morgen rond11.30 mail anders even je tel nr via een pers bereicht
mzzl
|
|
|
|
spice
Geen avatar
|
ghuru 12 tot 14 knopen en finder rond de 13 knopen het is niet heel veel maar met de 14mtr moet het lekker zijn
|
|
|
spice
Geen avatar
|
teletekst 7070 geeft in de middag in het zuid westelijkkustgebied 14 tot 20 knopen op dat met 12 graden en zon wat wil je nog meer
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
707 is wel goed om te onthouden...daar keer ik nooit..
Maar Guru en Finder....12-14 knopen..is wel erg weinig...zijn jullie verderlicht ofzo??
Hoop dat het weekend beter wordt...ik heb met mn 75 kg toch echt wat meer nodig...volgens mij is mn 16 nog minimaal met 13 knopen...
Veel plezier morgen!
|
|
|
spice
Geen avatar
|
ik kan met mijn 12 mtr sblade prima varen met 14 knopen en je weet ook dat het een gemeiddelde is en de tendens is dat de wind harder wordt eerst zou het bijna niet waaien en nu al 14 knopen als je op finder het verloop bekijkt dan moet dat goed komen.
|
|
|
yvesvg
Geen avatar
|
Klopt het dat de roompot vlak is? en spice dan zie ik je morgen bij de roompot Ik vaar een waroo 13 en nobile 555 groeten Edit: Ik als dat je naar oudorp gaat? waar is die spot juist? weet brouwersdam wel zijn, mr verder ben ik nooit geweest... Zijn er daar niet vrij veel golven? groeten
|
|
|
F-one-Hans
|
Volgens mij bedoelen jullie de spot op de Oosterschelde bij vakantiepark de Roompot. Het is daar redelijk vlak en ik heb daar vorige week 2 kiters bezig gezien. Kan zelf morgen helaas niet!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hmm als het morgen een knoop of 15 is dan ga ik even naar brouwersdam of ouddorp als het teveel NO is. Zie jullie morgen dan!
|
|
|
spice
Geen avatar
|
yves ouddorp ligt aan de andere kant na de brouwersdam volgens mij moet je gewoon de borden strand volgen als je in het dorp ben volgens mij gaat het morgen in de middag helemaal goedkomen.
Ik ben er zeker na 12.00 uur tot morgen wie er ook is.
mzzl
|
|
|
yvesvg
Geen avatar
|
Ik zie ook net dat brouwersdam te doen is volgens hanglos met NO, Misschien wel leuker daar dan?
groeten
|
|
|
spice
Geen avatar
|
yvesg ben rond 12.00 bij de dam anders ga ik daarna naar ouddorp mzzl grijze cab
|
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Nog gekite?? Windfinder geeft actueel vette wind over afgelopen middag!! en voornamelijk noordenwind..is op autostrand nog goed te doen denk ik...
De voorspellingen kloppen dan echt slecht...staat op WFinder maar rond 10 knopen voorspeld....
Laten we het weekend ook maar hopen dan!!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Was ook goed te doen vandaag op playa, en helemaal niet druk..... was met mijn 11 nog flink gepowerd op gegeven moment rond de klok van 14:00
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
pff ik was naar ouddorp, rond 12 uur, was helemaal leeg maar wel een dikke 18knopen denk ik. zo jammer dat niemand er was:( nog ff naar bdam gegaan, maar daar was de wind een stuk minder en een beetje aflandig..helaas moest ik 's middags iets anders doen anders was ik nog wel even blijven wachten
|
|
|