maandag 9 april oostvoorne?

Lex

Antwoord #50 April 11, 2007, 01:54:56
edit2Rapporteer  
ja ik zag je  ThumpsUp , later ook nog op dat hele dunnen laagje water wat over de blubber lag, en toen viel je , of was dat iemand anders? Ik was mijn skimboard vergeten  loser
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #51 April 11, 2007, 04:18:41
edit2Rapporteer  
Ja man! Door dat lage water zat je echt snel aan de grond!

En die muziek moet idd de softe beelden wat compenseren...maar goed...Trivium is wel een vette band!
Volgende keer zelfde muziek, maar vettere actie!!

nikste is dat het meteen lijkt of je niet kan kiten....wacht maar!!! :-)
RonnieRotonde

Antwoord #52 April 11, 2007, 06:29:54
edit2Rapporteer  
haha, ik vond het een mooie opening van de zomer! Het komt wel goed met die wind.. even geduldig zijn!

Het komt allemaal goed!  loser

T klinkt misschien triest, maar ik ben gister voor het eerst echt lekker met mn kite bezig geweest zonder dat ik het eng vond. Nog steeds wel met verstand, maar herstarten en oplaten etc etc.. Het is allemaal heel natuurlijk nu, ik heb nu een stuk of 25 keer gekite denk ik. Nu mn techniek op het water allemaal nog wat beter. Vond t gister heel lastig om los te komen met springen!

Ik sta trouwens ook 1 fractie van een seconde op je filmpje Jochen! Mn kite voor de helft.. haha

Groeten!

Ro
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.