Xav, chill dude!!! Neem ff een paar teugen adem......en weer uit....
Okay, kunnen we nog wat redden??? In hoeverre zit de breather vastgeplakt?? Dubbelzijdig tape houd slecht op afschuiving. Dus heel voorzichtig draaien. Neem er even de tijd voor.
kalm blijven, ff weglopen en dan straks weer ff rustig gaan kijken. De breether moet je rustig stukje voor stukje lostrekken, daarna alle overtollige haren wegschuren met korel 80 en remember, niet alles hoeft er per slot van rekening af....het lijmt nl als de ziekte VWB de tape, inderdaad rustig stukje bij beetje lostrekken, mss fÖhn een optie.
Heb nu geen zin meer om te bouwen, vind het wel niks, het zag er zo mooi uit.
Maar om nu weer 4 of 5 dagen te gaan klussen. Snap er ook geen hol van, mijn eerste 4 boarden waren gewoon allemaal gelukt, en nu is dit het 3e project op rij dat naar de filestijnen gaat.
Elke keer weer zon onozel iets. en vaak heeft het ook met geld besparen te maken, omdat al die rotspullen al zo duur zijn. Maaaaaaaaaar goed................
van de zomer maar weer eens proberen, misschien dat ik in de tussentijd toch maar een boardje bestel. Nog een nachtje over nadenken.
Iedereen heeft van die periodes dat ie er geen zin meer in heeft en alles aan de kant smijt (ik wel eens tenminste). Maar de echte bouwfanaten pakken het uiteindelijk gewoon weer op en beginnen weer met frisse moed aan een nieuw boardje.
Gewoon even niet meer aan dat board denken. Het is veel te warm om je druk te maken. Als je dan weer besluit om te beginnen, maak dan een kleine actielijst voor iedere bouwfase met wat je moet klaarleggen en wat je moet doen. Scheelt je veel stress als je gewoon kan afstrepen en als alles is weggestreept, weet je zeker dat het goed gaat (nou ja, 99% dan........)
ja idd. ben al weer begonnne. Heb gister avond, de kern uitgesneden, rails aangelijmd en geimpregneerd. wou vandaag lamineren, maar heb mijn acties beperkt tot het maken van een prepreg. dus het komt wel goed. Maar ja het is wel de derde oprij, maar heb besloten om die balsa mislukkingen niet mee te tellen ik kon destijds ook nooit weten dat dat ellendige hout niet tegen amoniak kon.