slechte service stedebroek surfing!!

Morres

Antwoord #75 April 13, 2007, 17:41:39
edit2Rapporteer  
idd, maar het klopt wel, er lopen ineens gasten rond en net-geregistreerden die hier SB lopen op te hemelen...

anyway, ik heb toen ik emieck ontmoette foto gemaakt. post em nu we lff, heb alleen foto van de reparatie, voor de rest niet. misschien kan ie die zelf ff posten, den kdat hij op school is ofzo.

Emieck zegt trouwens wel in de 1e post dat er een scheur in ZAT, dus niet zit.
Het kan idd overkomen alsof het niet gerepareerd was, maar dat was wel het geval, desalniettemin vind ik dat je dat hoort te melden als verkoper. Daar komt bij dat deze kite echt niet demo-kwaliteit was.
edit:

slufterhufters.com

Antwoord #76 April 13, 2007, 17:45:27
edit2Rapporteer  
Als winkel zijnde kan je geen beschadigde kites verkopen, wel kites die gerepareerd zijn.
Je bent als winkel/verkoper verplicht om aan de klant de gerepareerde schade te melden en te laten zien, dan kan de klant zelf beslissen of hij de kite neemt of niet.
De prijs is er ook naar, een kite met reparatie is minder waard dan een hele kite, dat wil niet zeggen dat een kite met reparatie slechter is.

Je kan als klant de koop laten ontbinden mits je de winkel de kans hebt gegeven om het probleem op te lossen.
Dit kan zijn omruilen voor een andere kite of dat de winkel je een redelijke extra korting geeft op je aangeschafte kite waar je niet tevreden over bent.
Werkt de winkel niet mee dan kan je naar de geschillencommisie stappen, zeg dat ook in de winkel dat je dat gaat doen als je niet tevreden bent met de service.
Je kan ook informeren bij bureau rechtshulp wat je rechten en plichten zijn.

En goede kiteshop zoekt naar een passende oplossing om de klant tevreden te houden, hij zou dom zijn als hij dat niet doet.

Mijn reactie is gebaseerd op wat jij vertelt.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat jij de kite aan je vrienden hebt laten zien en zij je hebben uitgelachen omdat er schade aan zit en je misschien teveel hebt betaalt.

Als de schade goed is gerapareerd, het doek nog in goede staat is, de bar en lijnen kompleet en in goede staat verkeren, de pomp, tas en eventueel een plaksetje aanwezig is dan is de prijs een goede prijs.
Morres

Antwoord #77 April 13, 2007, 17:48:16
edit2Rapporteer  
van zn bar was zn 5th kapot gegaan vertelde ie mij op sticked.amper twee maanden in bezit geloof ik.
Hij had ook geen reperatie setje, heb ik em gegeven omdat hij een bar van mij overkocht omdat hij geen 5th kreeg van SB
Maar vind wel dat je gelijk hebt
xray

Antwoord #78 April 13, 2007, 17:49:08
edit2Rapporteer  
Met deze goede laatste woorden van Arno sluit ik dit topic. Er wordt te veel met modder gesmeten wat mij betreft. Het is zaak dat beide partijen tot een goede oplossing komen. De wil daartoe is er nu nog even goed uitvoeren. Dat hoeft allemaal niet meer via dit forum.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.