xav
Geen avatar
|
woooww, echt een vet ontwerp en orgineel!
|
|
|
Geronimo79
|
Me likey! pads en handle komen me verdomd bekend voor... Wat misschien wel mooi zou zijn de bladeren op de bovenkant, naar binnen toe te laten vervagen.. En misschien ipv oranje, rood te gebruiken... Athans als ik naar de Best Rastaroo kijk... Bob zo vaag in het board vind ik echt briljant. Ook mooi gedaan met die schaduwen van die bladeren. Geloof dat die TS visuals van jou het druk gaat krijgen binnenkort.
|
|
|
wouterb
|
Lekker bezig, Leon. Ziet er profi uit. Betekent dit dat je ook op mijn design zit te wachten? Heb op een van de windloze avonden ook weer even met illustrator zitten prutten, maar ik wacht even tot ik een boek heb. Ik snap er echt geen hout van (en dan autocad ik toch dagelijks)... Maandag ophalen bij de bieb.
|
|
|
xav
Geen avatar
|
Ik zou zeggen juist geen rood, dit is juist orgineel, omdat het niet het standaard rood groen geel is. maar toch wel mega rastaa, en leon wat je zei over je ontwerpen dat je steeds meer dingetjes weer gaat gebruiken zie ik nu wel terug,als ik die blaadjes vergelijk met die sterren. Wel grappig dat het weer zo anders is.
|
|
|
Benjooh
|
Ziet dr cker goed uit! Ik zou als ik jou was de bladeren er op een andere manier opzetten. Nu lijkt het teveel als of ze dr structureel zijn opgeplakt. Ik denk dat het mooier is als ze dr gewoon zijn 'opgewaait'.
groeten, Benjamin
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
TNX voor de opmerkingen . Okay dan...ik zal weer eens wat gaan freubelen. Genoeg aanknopingspunten weer! @Wouter: aan het werk vlerk! (gnehehe... ) @Themplar: De schaduw met die bladeren is nu precies wat ik bedoel met jou tekst "Bambusa". Gewoon een zwarte tekst naar de achtergrond brengen en iets verschuiven t.o.v. de orginele die op de voorgrond ligt. Op die manier springt het er wel uit.
|
|
|
oz
|
OK that's it..... ik kap ermee!! Alle ontwerpjes vanaf nu door Leon laat freubelen....topper weer!! OZ.
|
|
|
Roel272
|
Soo, ziet er strrrrrak uit!!! Leon, hoe krijg je zo'n ontwerp eigenlijk op je boardje??
|
|
|
Geronimo79
|
Iz een goed idee, ik zal er vanavond even mee pielen, maar ga nu eerst ff kiten.. d'r is wind..
|
|
|
|
LeonB
|
Ik heb m een beetje veranderd...is dit wat??? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
wouterb
|
'Bobje' en 'peace' door elkaar wordt wat rommelig...
Als 'TT' voor twintip staat is dat dan niet wat overdreven? (bedoel: what else? (grinnik_kitesmiley) ) Wat was er mis met de eerste?
Hoe is't met de ribbetjes? (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
xav
Geen avatar
|
ik zou iig bob voor de peace zetten, das denk wel mooier.
|
|
|
LeonB
|
Okay....vind ik eigelijk ook wel. Bob moet op de voorgrond!! (grinnik_kitesmiley) En hier is z'n broer...Zaga Marley Ribjes gaan goed. Ik had vandaag vrij...dus een beetje rustig aan.
|
|
|
xav
Geen avatar
|
das wel heeeeeel letterlijk en die planten doen het ook behoorlijk, nog ff en je hebt dikke toppen, kun jeje hobby weer financieren.
|
|
|
|
Geronimo79
|
Like the second. wel wat druk maar zeker weten is die top. ik ga toch voor de grap eens kijken of ik er een variatie op kan maken.. maar denk dat die van jou beter aan komt bij de rest.
|
|
|
CeesV
|
hahaha die leonB die laatste is echt te gruwelijk gewoon!!! haha ze zien je al aankomen in het buitenland beetje stereotype bevestigend, maar wel moddervet!
|
|
|
Benjooh
|
Kun je dr geen echte bladeren opplakken?
|
|
|
royboy
|
Ik heb m een beetje veranderd...is dit wat??? (grinnik_kitesmiley)
haha leon chaos crisis in de zaal dat is wel een mooi ontwerp man.. maar ik zou die drie blaadjes die op de onder kant zitten juist op de bovenkant doen en die blaadjes op de boven kant op de onder kant. go check it out ;P relaxt design whaha en benk ik heb nog wel wat bladen voor je yoyo
|
|
|
royboy
|
ps en dan op de onderkant bob dan wat feller ivm de bladen
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
hmm..mis de joint wel....met alleen de plantjes ben je nergens Verder vet boardje
|
|
|