RRD type 7 splintertje nieuw geploft

NW

April 20, 2007, 01:57:39
edit2Rapporteer  
Vanmiddag lekker het water op was de eerste gedachte rond een uurtje of 1. Splinternieuwe type 7 opgepompt, lijnen afgesteld, en gaan met die banaan. Na half uurtje varen pleurt kite ineens uit de lucht.
LE over 30 cm open....Kl$tezooi. Iemand enig idee of ik in aanmerking kom voor een nieuwe want kite was splintertjenieuw en ik verschrikkelijk kwaad.

Wil niet dat ie gerepareerd wordt want dan krijg je nooit meer de goede vorm in de LE.

Iemand enig idee hoe de service van RRD is???

Hoor graag van jullie.
VincentC

Antwoord #1 April 20, 2007, 02:01:20
edit2Rapporteer  
Vanmiddag lekker het water op was de eerste gedachte rond een uurtje of 1. Splinternieuwe type 7 opgepompt, lijnen afgesteld, en gaan met die banaan. Na half uurtje varen pleurt kite ineens uit de lucht.
LE over 30 cm open....Kl$tezooi. Iemand enig idee of ik in aanmerking kom voor een nieuwe want kite was splintertjenieuw en ik verschrikkelijk kwaad.

Wil niet dat ie gerepareerd wordt want dan krijg je nooit meer de goede vorm in de LE.

Iemand enig idee hoe de service van RRD is???

Hoor graag van jullie.

Morgen gelijk bellen met je shop en zorgen dat je een nieuwe krijgt. Buiten het feit dat je LE nooit meer de goede vorm krijgt verlies je ook nog eens 20%/30% waarde van je kite door de reparatie.
Raar, nog nooit eerder gehoord dat mensen problemen hebben met (nieuwe) RRD kites
Jolien.

Antwoord #2 April 20, 2007, 02:04:21
edit2Rapporteer  

Morgen gelijk bellen met je shop en zorgen dat je een nieuwe krijgt. Buiten het feit dat je LE nooit meer de goede vorm krijgt verlies je ook nog eens 20%/30% waarde van je kite door de reparatie.
Raar, nog nooit eerder gehoord dat mensen problemen hebben met (nieuwe) RRD kites

ook vreemd datie niet scheurt by een crash maar gewoon uit t niets inde lucht.
Heel weird, zeker shop bellen,
moet goedkomen ondanks het ongemak, wees niet getreurd, vant weekeind toch geen wind
wazzaah

Antwoord #3 April 20, 2007, 02:04:52
edit2Rapporteer  
Idd eerst naar je shop. Je kan eventueel gelijk RRD een mail sturen maar mijn ervaring is wel dat ze niet al te best engels spreken  (grinnik_kitesmiley) daar wel aardige lui verder.

Ga morgen de mijne maar s goed checken. Balen man  ThumpDown
NW

Antwoord #4 April 20, 2007, 02:09:35
edit2Rapporteer  
Ja ga morgen gelijk langs met die kite en maar eens zien wat er gezegd wordt en dan zien we wel verder. Een 9 of een 10 brengt me al een jaar lang geen geluk. Mijn vorige tien bleef maar lekken in de LE en die kreeg men niet gerepareerd, dus van ellende een nieuwe rrd aangeschaft en nu weer gezeik.
wazzaah

Antwoord #5 April 20, 2007, 02:32:33
edit2Rapporteer  
Hou je ons op de hoogte? Heb je ook een foto toevallig?
NW

Antwoord #6 April 20, 2007, 02:34:46
edit2Rapporteer  
Zal morgen bij goed daglicht ff foto maken en ik sta morgen heeeeel vroeg bij de sjop
Nickless

Geen avatar

Antwoord #7 April 20, 2007, 16:05:38
edit2Rapporteer  
Splinternieuwe kite, dat is zuur zeg!!
Maar wel altijd checken of de bladder er helemaal recht inzit door je kite eerst halfhard op te pompen en vervolgens de bladder over de hele lengte van de LE te masseren... als je bladder gedraaid in de LE zit kun je tegen problemen aanlopen... zeg niet dat dit perse bij jou het geval geweest hoeft te zijn, maar is wel vaak de oorzaak van een kapotte bladder bij nieuwe kites...

Hoop voor je dat ie snel weer in de lucht hangt!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.