Nieuwe High-Performance Bows

**NN**

Geen avatar

April 23, 2007, 17:57:49
edit2Rapporteer  

Core-kites is een nieuwe kite-brand dat zijn introductie maakt dit seizoen. Core-kites specializeert zich in het aanbieden van bow-kites en wordt hierin ondersteund door Carved kiteboarding . Carved kiteboarding staat namelijk garant voor de performance en kwaliteit.

Core-kites komt nu op de markt met 1 bow kite, de Riot. Deze bow is beschikbaar in vijf maten (5,7,9,12,15) en wordt gevaren met  1 bar zonder pulleys en met vijfde lijn om ten allen tijde de veiligheid te garanderen.

Core-kites zal ook aanwezig zijn samen met Carved op KiteboardOpen !

De Nederlandse site van Core-kites zal spoedig online zijn.  Maar een eerste indruk kan je nu al krijgen op www.core-kites.be

Enjoy
Buster

Antwoord #1 April 23, 2007, 18:26:54
edit2Rapporteer  
Nou,... doe mij er maar 1 met zo'n mooie bar erbij... Ziet er goed uit maar zal wel aan de prijzige kant zijn...
**NN**

Geen avatar

Antwoord #2 April 23, 2007, 20:14:14
edit2Rapporteer  
Prijzen staan op de site!
Kevin

Antwoord #3 April 23, 2007, 22:48:19
edit2Rapporteer  
Prijzen vallen wel mee alleen vind ik de bar ook wel wat op carved lijken oke carved staat gerant voor de kwliteit maar vind het allemaal een klein beetje te gekopieerd een soort sub carved of zo Wink

mzzl Kèvin

verder ben ik overigens wel benieuwd naar hoe het vliegt
eelke

Antwoord #4 April 23, 2007, 22:53:14
edit2Rapporteer  
Die bar is PRECIES zoals die nieuwe bar van carved.

alleen dan goedkoper Smiley
Hessel

Antwoord #5 April 24, 2007, 01:08:20
edit2Rapporteer  
Dat het op Carved lijkt komt waarschijnlijk doordat het samenwerkt met Carved (zeg maar gerust, het is een bow van Carved, maar dat past niet bij het imago van Carved ofzo). Hij zal ook op het KBO te testen te zijn (te vinden bij de carved kites)
kiteboy
Gast
Antwoord #6 April 25, 2007, 03:10:32
edit2Rapporteer  
Dat het op Carved lijkt komt waarschijnlijk doordat het samenwerkt met Carved (zeg maar gerust, het is een bow van Carved, maar dat past niet bij het imago van Carved ofzo). Hij zal ook op het KBO te testen te zijn (te vinden bij de carved kites)

Kijk dat dacht ik nauw ook (grinnik_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.