Nieuwe vinnen Naish kitewave

Amadeus

Geen avatar

Berichten: 7
April 27, 2007, 00:36:29
edit2Rapporteer  
Hallo,

Ik ben op zoek naar een thruster fin setup voor men Naish kitewave. Al overal gezocht maar het enige wat ik vind zijn vinnen voor een gewone directional/mutant, 2 asymetrische vinnen. Ik zoek dus een setup met 3 vinnen, de middelste symetrisch en de 2 buitenste asymetrisch. Ik zou ook willen dat de 2 buitenste NIET parallel staan ten opzichte van de stringer, zoals een shortboard dus. Bij men SRT is dit ook zo, en ik vind dit beter varen. De vinboxen van men SRT staan wel een beetje scheef ten opzichte van de stringer, bij men kitwave is dit dus niet. De vinnen zullen dus scheef op dat rechthoekige blokje moeten staan. Kheb al een email gestuurd naar TFC, geen antwoord. Bij teknosport hebben ze ook enkel die gewone directional fins. Ik denk dat zelfbouwers wel weten wat er zoal op de markt te vinden is kwa vinnen. Enig idee bij welke fabrikant ik terecht kan??
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.