waist trapeze van best, andere opties??

boardbas

April 26, 2007, 00:47:30
edit2Rapporteer  
hoi, ik heb van begin af aan alles gekocht van best. dus ook de trapeze. nou zit deze niet echt heel lekker. schuift snel omhoog. is dit met alle waist trapezes. of zijn er ook merken die een stuk comfortabeler zitten. alvast bedankt.
VincentC

Antwoord #1 April 26, 2007, 00:53:05
edit2Rapporteer  
Als je harnas omhoog kruipt is hij waarschijnlijk te groot, ken genoeg mensen die het harnas hebben waarbij die niet omhoog kruipt. Is altijd een heel precies werkje om de juiste maat te kiezen.

De 'betere' en comfortablere harnassen zijn toch wel de Mystic Warrior en de Pat Love TFM. Deze zijn wel weer wat duurder, maar daar krijg je ook wel waar voor. Heb zelf de Pat Love TFM en heb zelf nooit last van m'n harnas, zit als een huis en lekker comfi.

Welke maat heb je gekocht?
kitertjuh

Antwoord #2 April 26, 2007, 01:05:00
edit2Rapporteer  
Een ding van amteriaal met kitesurfen is SUPER belangrijk. En dat is wel je trapeze. Niks is vervelender dan dat je trapeze omhoogschuift om draait.

Ik heb zelf de warrior en die is in een woord GEWELDIG. je betaalt er wel wat voor, maar qualiteit is top en hij zit nog veeeeeel beter.
Patlove ook wel eens gevaren is vergelijk baar met warrior.

Ik zeg testen wat JIJ het fijnst vind zitten en vooral de maat is belangrijk.
Gertjan

Antwoord #3 April 26, 2007, 01:09:51
edit2Rapporteer  
Mystic Warrior is gewoon top.
drifter

Antwoord #4 April 26, 2007, 01:30:18
edit2Rapporteer  
Mystic warrior bevalt mij helemaal niet. Is hard op de randen.
Cabrinha waist en Pat Love waren voor mij duidelijk lekkerder.

Ik ben van een L naar M naar S gegaan, haha. Natuurlijk wel beetje verschil in maat qua merk.
Maar je moet gewoon passen en effe hangen.
prokiter

Antwoord #5 April 26, 2007, 02:09:33
edit2Rapporteer  
Heyy,

Heb sinds een maand een Pat Love Wire, en echt een aanrader.....ik merk niks meer van mijn trapeza...heerlijk....en trekt totaal niks omhoog.... ThumpsUp

Greetings...Pro Kiter.... (hangloose_kitesmiley)
Mark-Fizzer

Antwoord #6 April 26, 2007, 02:21:23
edit2Rapporteer  
Ik sluit me aan bij Rory wat betreft de Mystic, te stug aan de randen.
Ik draag Dakine Pyro... Zit echt als gegoten...
Maar dan moet je natuurlijk wel zo'n fantastisch lekker en gespierd lijf als ik hebben. Mwhuhahahahah
(HJ) MINI-ME

Antwoord #7 April 26, 2007, 05:37:27
edit2Rapporteer  

Ik sluit me aan bij Rory wat betreft de Mystic, te stug aan de randen.
Ik heb de Pat Love gekocht nadat ik de ook de Mystic had getest..
De TFM van Pat Love is helemaal te gek... Zit lekker aangesloten, gaat niet omhoog en de randen voelen lekker zacht aan.. Heb geen last van mijn rug........... Gewoon ff op internet shoppen en dan is hij goedkoper dan de Mystic....
Kijk pic... ondanks dat ik na een mislukt sprong weer uit het water gelift wordt blijft de harnas gewoon op z'n plek... Succes
Micky

Antwoord #8 April 26, 2007, 07:33:39
edit2Rapporteer  
Hee Henk-Jan, wat zie ik nou  (geschokt_kitesmiley) (geschokt_kitesmiley)
Kom je tegenwoordig al los van het water...  (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)

Ik heb trouwens wel de Mystic '07 en ben er errug blij mee. Heb ook de Hadlow getest. Zit onwijs lekker maar schuift bij mij dus wel naar boven.

Ligt ook een beetje aan hoe je bouw is...  (hangloose_kitesmiley)

Gewoon naar een kite-shop toe en vragen of je er 2 of 3 mag uitproberen... ThumpsUp
Youri Blokdijk

Antwoord #9 April 26, 2007, 18:47:41
edit2Rapporteer  
ik heb ook voor de warrior 07 gekozen echt een heerlijke trapeze schuift niet en geen last van harde randen!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.