|
CHRIZZZZ
|
idd, kiterepair.
Zit alleen in ZH
|
|
|
|
Fe®®y
|
van de Berg in Hoorn
|
|
|
CHRIZZZZ
|
ik ken geen andere, ff google zou ik zegge (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
The Submarine
|
Ik an ze wel Googlen, maar dan weet ik nog steeds niet of ze goed zijn. Ik vraag ook naar ervaringen, omdat je zovel verschillende verhalen hoort
|
|
|
Geronimo79
|
Feel your pain...
Balans van dit weekend.. 11m net terug van kiterepair, LE bladder Toch nog helemaal aan gort.... Niet goed gemaakt.. 13m.. Geexplodeerde Bladder... 15m ook een grote winkelhaak, omdat ie langs een tentharing waaide... AL MET AL!!! niks niks niks! En gevolg is dat deze sport al met al toch wel erg duur word en eigenlijk het geld er niet voor heb... Duz misschien alles maar weg doen...
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Ik heb wel goede ervaring met kiterepair.nl. Ik had een KLEIN ( (tong_kitesmiley)) ongelukje en ze hebben hem netjes voor mij gerepareert. Ze hebben ook een snelle service maar dat is iets duurder @ themplar vette shit man....maar stoppen no way man...dan maar bezuinigen op andere dingen....(eet bijv. een week niks )
|
|
|
sjembek
|
Heb Kiterepair een week geleden al een aantal emails gestuurd, nog steeds geen reactie Schijnt ook een repair shop in Bussum gelokaliseerd te zijn, hebben ook nog niks van zich laten horen. Vindt ik zelf best vreemd, lijkt me dat je toch je klanten graag te woord wilt staan.
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Het gekke is dat ik ze dus een mailtje sturen hoe ik zelf mijn kapotte LE edge kon fixen en gewoon om kwart over 8 's ochtends van ze een mailtje terug kreeg. Daar hebben ze dus niks aan verdient en het was een keurig mailtje.
|
|
|
CHRIZZZZ
|
gewoon bellen, is altijd het sneltste
|
|
|
sjembek
|
Raar, heb ze trouwens al 4 keer gebeld. Nooit opgenomen.
Probeer de zeilrepairshop in Almere zelf wel dan.
|
|
|
|
Idefixe
|
Tja, bij de meeste "oostenwind spots" staan nu eenmaal veel bomen en is het retedruk. Gouden tijden voor de kite reparateurs dus. Die gasten hebben het nu wsch retedruk (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Tja, bij de meeste "oostenwind spots" staan nu eenmaal veel bomen en is het retedruk. Gouden tijden voor de kite reparateurs dus. Die gasten hebben het nu wsch retedruk (grinnik_kitesmiley)
Hehe, ik heb ze bij Muiderberg ook weer fijn in de rietkraag zien liggen die kites.
|
|
|
Morres
|
kiterepair is echt mega-traag man
|
|
|
sjembek
|
ik uhm.. merk het!
|
|
|
Morres
|
ik uhm.. merk het!
maatje van mij ook ligt al meer dan 3 weken een LE, hoeft alleen het ventiel opgelijmt te worden
|
|
|