jer@en
|
komt dit door north of door de ditributeur van north? ik denk namelijk het tweede, hoewel ik toch vaak een goede service heb gehad bij kubus.
|
|
|
CeesV
|
wel balen voor je zarda... maar ik ben bang dat je je bar toch niet nodig zal hebben in denemarken als ik die voorspellingen zo bekijk ik trouwesn ook niet hoor
|
|
|
zarda
|
komt dit door north of door de ditributeur van north? ik denk namelijk het tweede, hoewel ik toch vaak een goede service heb gehad bij kubus.
ik weet niet iig degene die over de north spullen in nl gaat
|
|
|
drifter
|
Misschien was het onderdeel net niet voorradig bij de nederlandse importeur. Omdat misschien onze oosterburen voorrang krijgen van North, omdat zij veel meer verkopen dan de nederlandse dealers.
Ik zeg ik nu iets heel stoms?
|
|
|
zarda
|
ze hadden de fifth niet op voorraad maar dat betekent toch niet dat je het verkeerde moet sturen
|
|
|
|
Gertjan
|
Je kan ook gewoon je 5de lijn zelf repareren. Watersportcentrum oosterhaven heeft wel lijn liggen of van Gelder in Groningen. Gaat toch veel sneller als dat gezeur om garantie.
ps. Ga je de 7m Vegas (eindelijk) op kortere lijnen varen?
|
|
|
Morres
|
dan mis je toch het idee van garantie...zodat het je geen geld kost...beetje doelloos om duur in een shop te kopen, en vervolgens geen aansrpaak op je garantie te maken... dat het traag is is gewoon wegpestbeleid. kan de shop net zoveel aan doen
|
|
|
Jolien.
|
North heeft alleen zichzelf ermee. Weer een klant minder
|
|
|
zarda
|
Je kan ook gewoon je 5de lijn zelf repareren. Watersportcentrum oosterhaven heeft wel lijn liggen of van Gelder in Groningen. Gaat toch veel sneller als dat gezeur om garantie.
ps. Ga je de 7m Vegas (eindelijk) op kortere lijnen varen?
ja klopt en mijn 12 ook als dat lekker vaart maarja heb nu 2 m minder dus dat is niks @ morres 2de hands van kiteschool
|
|
|
Gertjan
|
ik denk dat je 12m aan 20m lijnen te kort is en van 27 naar 25 voel je ook wel. Maar die 7m zal heerlijk varen met 20m lijnen en windkracht 5-6.
Morres; het hele garantieverhaal is toch dikke onzin. Wanneer je de kleine lettertjes leest heb je nooit ergens garantie op het is allemaal verkooppraat. Als merk A garantie heeft moet Merk B het ook maar doen enz.. En dit voorval is toch gewoon slijtage van de 5de lijn.
|
|
|
zarda
|
ik ken wel iemand die zijn 12 op 20 m lijnen vaart, met 20 m lijnen is de kite toch ook beter voor freestyle omdat de kite directer is?
|
|
|
Gertjan
|
ik ken wel iemand die zijn 12 op 20 m lijnen vaart, met 20 m lijnen is de kite toch ook beter voor freestyle omdat de kite directer is?
ja de kite wordt directer. En je kan er langer mee doorvaren als de wind toeneemt. Maar als de wind vlagerig is of zacht dan zou ik wel met lange lijnen varen. Wanneer je de Vegas 12m pakt waait het niet hard (tot 17 knopen) en dan varen lange lijnen beter.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
North odd. van oudere barren is lastig dit seizoen. Zeker van de 2005 bar is bijna niets meer te bestellen of te verkrijgen. Ben zelfs een maand geleden bij kitesurf.de geweest in Frankfurt, en ook daar hebben ze dat probleem. Ook daar verkopen ze nu odd. van andere merken ter compensatie.
Idd. slecht van North. Ik heb de oude bar niet meer (wel 2007 bar), maar een maat van me wel en die was hier al niet blij mee.
Gelukkig is alles door een ander merk te vervangen. En in het geval van de depowerlijn zelfs beter.
Overigens passen de meeste 2007 odd. wel op de 2006 bar. ff informeren in de winkel
|
|
|
globe
|
Beste Zarda, Toevallig ben ik op de hoogte van deze situatie en er is alles aangedaan om die bar en touwtje op tijd bij Intersurf te krijgen, in het geval van het touwtje is het uiteindelijk gelukt, deze lag woensdag bij Intersurf. De goede bar is naar je huisadres verstuurd maar door een fout bij de vervoerder uiteindelijk bij Intersurf Sneek aangekomen! Hier kan Kubus dus niets aan doen. Sterker nog, Kubus was degene die de bar naar je huisadres heeft gestuurd! Niet Intersurf Sneek. Misschien berust alles op een misverstand? Ga niet lopen klagen over importeurs maar stuur ze gewoon een mailtje met je probleem. Wellicht heb je ze in de toekomst weer eens nodig . Tevens wil ik even duidelijk maken dat Intersurf geen enkele blaam treft in dit verhaal. Zij hebben er alles aan gedaan om het te regelen. Dat er een verkeerde bar in eerste instantie is opgestuurd was de fout van Kubus inderdaad.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zo zie je maar Lijkt wel of mensen de laatste tijd steeds sneller de weg van het forum volgen om hun problemen "op te lossen" dan met ouderwets communiceren met diegene wie het aangaat.
|
|
|
-jeroen
|
Vind het sowieso al top dat dit onder garantie zou vallen! de gehele bar is nou eenmaal onderhevig aan slijtage, dat de 5e lijn knapt van een 2006 bar na normaal gebruik kan gebeuren. Eigen verantwoordelijkheid om dit voordat hij breekt zelf te vervangen (evenals bijvoorbeeld je powerkoord) wees blij dat het geregeld is door North en Intersurf! fijne vakantie!
|
|
|