Unhooked21
Gast
|
Wij gaan erheen rond een uur of 7, knmi geef nu windkracht 4... en zo blijft het de hele dag ongeveer zijn de voorspellingen.
Gr.
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Kater van windzoeker is al weer over. Helaas zit ik opet mijn werk Wind: Wind: 10.4 knopen (4 Bft) Richting: Oost Maximaal gemeten in vlagen: 14.8 knopen (4 Bft)
|
|
|
sjembek
|
Net geweest, was helemaal niks. Super vlagerig en het merendeel van de kites lag te waterhappen. Morgen beter, wou ik zeggen. Wind verdwijnt weer mensen!!
MEER OFFERS!!
|
|
|
Sherida
|
Toch ziet dit er best verleidelijk uit; 5-1-2007 - 19:20 hr Temperatuur: 21.5 ° celsius Hoogst: 21.5 ° celsius Laagst: 21.4 ° celsius Wind: 13.9 knopen (4 Bft) Richting: Oost / Noord-Oost Maximaal gemeten in vlagen: 17.4 knopen (5 Bft) Jammer dat ik minstens 45 minuten onderweg ben om er een keer te komen
|
|
|
Emma
|
echt veel stelde het niet voor hoor, ik was er rond een uur of drie, en inderdaad super vlagerig, met in de vlagen genoeg wind om te varen maar 5 min later was je zo weer bezig met het in de lucht houden van je kite... dus zoveel heb je vandaag niet gemist sherida.. alhoewel de wind wel leek aan te wakkeren net toen ik eindelijk besloten had te stoppen
|
|
|
globe
|
het was hollen of stilstaan inderdaad. Half uurtje lekker gevaren van 18.00 to 18.30 en toen was ie echt opperdepop helaas. Misschien morgen beter?
|
|
|
Emma
|
ah gelukkig, was al bijna bang dat het helemaal geweldig was nadat ik weg was gegaan... (kom alleen wel een beetje egoistisch over zo )
|
|
|
sjembek
|
Emma, was jij er gisteren met een 9?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was vandaag op Andijk anders perfect ,een behoorlijk krachtige wind 18-25 knp ik heb de hele middag met een 9 mtr (Waroo) gevaren . Zaterdag zal het op Muiderberg ook wel goed zijn want de wind gaat meer naar het Noorden draaien...
|
|
|
Pjoeloe
|
Ik heb me vandaag anders ook best vermaakt op Muiderberg. Was er van 17.30 tot 19.30 uur, was idd wel behoorlijk vlagerig. Maar heb er geen last van gehad dat m'n kite uit de lucht kwam.
|
|
|
Emma
|
Ik was er gister inderdaad met een 9 (roze waroo 2006), hoezo? <-------
|
|
|
globe
|
Vlagerig? Hij was top! stond om 18.00 op het water tot 21.00 uur. Toen werd het donker helaas, anders had ik er nu nog gestaan!
|
|
|
Emma
|
nah, toen ik er was was het wel vlagerig, maar om 6 uur was is dan ook al weg
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Morgenmidddag vanaf een uurtje of 3 geeft watersportweer.nl 17 knopen.
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Windguru is ook positief. 'k Verwacht dat windguru in de loop van de dag ook wat knoopjes omhoog trekt want de sterke wind verschuift steeds verder naarvoren toe en ik ben geen PRO user.
|
|
|
Sherida
|
Inderdaad Flygirl, Watersportweer.nl belooft veel goeds voor morgen!
|
|
|
Jacq
|
Ik ben morgen om 1430 klaar met werken op Schiphol. Leg mn spulletjes ook in mn auto!!
|
|
|
Myzrael
Gast
|
'k Kom misschien vanavond nog even langs buurten.
|
|
|