Jarno
Geen avatar
|
Als je 80 kg weegt is een 14 zeker een goede begin maat.
de black tip kan ik je geen advies over geven, geloof alleen dat die vrij oud is? Check ff het jaar, zorg dat het 2004 of nieuwer is.
Board kan je ergens tussen de 130 en 140 lang nemen.
|
|
|
daan
|
blacktip is 2003 volgens mij het is volgens mij oook een snelle kite het is wel mogelijk om hier mee te beginnen maar wordt je wel snelller af gestraft dan bij een wat meer intermidiate kite zoals bv naish V4, north toro, naish boxer,cabrinha co2
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Blacktip is echt geen beginners kite. Zoek gewoon even een kite met 5th lijn of nog beter een bow.
Maat board denk dat een 136 ong wel goed is.
|
|
|
GlennVegas
Gast
|
of boek gewoon eerst een lesje
|
|
|
D3nNiS
|
bedankt voor de tips,
@shizzle hij heeft al les gehad
hij gaat dan waarschijnlijk wel voor een wat nieuwere dan want als het inderdaad nog zonder 5 de lijn is dan is dat niet echt fijn.
in iedergeval bedankt
gr dennis
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Een vriend van mij is begonnen met een Blacktip 10 m2. Echt een lekkere kite! Let wel ff op de maat...met die Blacktip staat er in het klein de m2 en het grotere getal op de kite is lager.
|
|
|
kentyman
|
de blacktip is volgens mij geen fijne beginners kite, zeker niet als je voor een 14m gaat (bij kleinere maten maakt het model v/d kite steeds minder uit). Ook zou ik gaan voor een kite uit 2005 of nieuwer MET een 5e lijn, dat is wel zo veilig. 14m is wel een goede maat voor iemand van 80 kg denk ik
en natuurlijk eerst les nemen!
|
|
|