Fanatic Easy Rider board kwijt geraakt op autostrand op 4-5-2007

Ollie75

Geen avatar

Mei 05, 2007, 16:52:33
edit2Rapporteer  
Beste Kiters,

Ik ben gisteren mijn Fanatic Easy Rider board kwijt geraakt op het autostrand. Wil degene die hem vindt a.u.b. contact opnemen met mij op onderstaand telefoonnummer?

Martijn van de Starre
0622143772

Fanatic Easy Rider board link: http://www.extremekites.co.uk/fanatic_boards/images/fanatic_easy_rider.jpg
R.B.

Antwoord #1 Mei 05, 2007, 17:07:24
edit2Rapporteer  
balen jo ik hoop voor je dat je hem terug vind

Maar dit moet ook he : 239
R@bert

Antwoord #2 Mei 05, 2007, 17:19:57
edit2Rapporteer  
Balen gozer ThumpDown

Het is echt schering en inslag...de wind gaat morgen weer vanuit de west hoek waaien. Scheelt weer qua stroming, hopen dat we dit soort berichten niet meer of veel minder tegenkomen!!

Hoop dat je m snel vind, en check de verschillende fora en veilingsites de komende tijd...suc6
ItsMe.Erik

Antwoord #3 Mei 05, 2007, 23:23:29
edit2Rapporteer  
Het is raak de laatste dagen.

Afgelopen vrijdagavond heb ik nog een kiter naar de kant gesleept, aangezien deze niet op eigenhoudje naar de kant kwam en toch al een tijdje in zijn lijnen lag te dobberen. Naar mijn inziens gevaarlijk omdat je verstrikt in de lijnen kan raken. (Ik raad ook altijd aan, krijg je de kite niet omhoof altijd lijnen oprollen en de tips van de kite beetpakken en naar de kant laten slepen. (de zogenoemde self rescue))

Gisteren heeft een vriend van mij iemand geholpen die helemaal van het autosrand nagenoeg bij de slufter zijn boarde aan het zoeken was. (Bij de palen, die je vanaf het autostrand kunt zien.)

Toch nog succes met het vinden van je boardje  ThumpsUp
Ethicus

Antwoord #4 Mei 06, 2007, 00:41:04
edit2Rapporteer  
Ik heb je samen met een vriend nog geholpen met zoeken, maar het was als zoeken naar een speld in de hooiberg helaas. Ook jammer dat ze met het bootje niets konden vinden.
Op de terugweg, naar de auto, hebben we ook nog naar het wateroppervlak gekeken, maar ook dat mocht niet baten. Hopelijk vind je het boardje terug...

Weet je trouwens of die andere kerel zijn board al terug heeft? (man met blauwe Naish kite)
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #5 Mei 06, 2007, 01:34:17
edit2Rapporteer  
Ik heb een fanatic uit het water getrokken, van een kiter met een Cabrinha Bow (blauw). Is toch niet hetzelfde boardje hoop ik?
martijn-s

Geen avatar

Antwoord #6 Mei 07, 2007, 19:13:20
edit2Rapporteer  
thanks boys,voor de reacties.het hoort er schijnbaar toch een beetje bij als ik zo de forums lees.
helaas helaas.
Ben trouwens door de teleursteling helemaal vergeten de boys te bedanken die hebben mee gezocht naar m,n board......dus Ethicus en z,n maat Bedankt gasten,en de jongens van de reddingsbrigade ook nog trouwens.

die andere vent heeft volgens mij ook z,n board nog niet terug
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.