*** CRAZYFLY Pro-line BOARDS ***

Morres

Antwoord #25 Mei 02, 2007, 06:35:30
edit2Rapporteer  
papa=boardsports toch....?

Nee Willem is van Boardsports...

Ah ok, my bad...maar je hebt wel íets met boardsports mag ik opmaken uit hanglos en kitehigh reacties, correct?
anyway, we're missing the point
Steph

Antwoord #26 Mei 03, 2007, 08:48:13
edit2Rapporteer  
Ik heb niet echt de behoefte om een review te schrijven. Mijn motivatie voor Crazy-fly is voornamelijk vanwege de prijs. Ik betaal ongeveer de helft van wat ik voor een North of Naish betaal en een Underground is nog duurder.
Mijn ervaring is dat als je in een duurder segment komt van spullen (kites, boards, autos) dan is het voornamelijk een kwestie van persoonlijke voorkeur. Let wel, ik heb kitespullen voor een half jaar, niet voor een paar jaar.

Ik vind de nieuwe Undergrounds geweldige boards (sinds 2006). Maar de prijs is echt onzin.
Ik ben met een Underground net zo tevreden als met een North, Naish of in mijn geval een Crazyfly. Ik spring net zo hoog, haal er net iets meer pop uit en land dezelfde trucs iets soepeler. Ik ben erg tevreden na mijn overstap van de 2006 120x36 / 127x38 Pro naar de 2007 125x39 LE.
Topplank! Topmaat!
Papa

Geen avatar

Antwoord #27 Mei 03, 2007, 13:07:39
edit2Rapporteer  
papa=boardsports toch....?

Nee Willem is van Boardsports...

Ah ok, my bad...maar je hebt wel íets met boardsports mag ik opmaken uit hanglos en kitehigh reacties, correct?
anyway, we're missing the point

Klopt hoor. Ben er mee geafflieerd (of hoe ze dat ook netjes zeggen )

Ik probeer mensen info te geven over het assortiment van Boardsports.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #28 Mei 07, 2007, 02:38:28
edit2Rapporteer  
Ik vind de nieuwe Undergrounds geweldige boards (sinds 2006). Maar de prijs is echt onzin.
Ik ben met een Underground net zo tevreden als met een North, Naish of in mijn geval een Crazyfly.

Ik ken de prijzen in Bonaire niet maar de Crazyfly boards zijn in Nederland bijna even duur als de Underground boards
Crazyfly          599
Underground  650

En is de samenstelling van het Pro-line board precies hetzelfde als de LE  Huh
Met mijn 90 kg hoef ik niet aan de Limited Edition te beginnen  ListenToMe
Steph

Antwoord #29 Mei 07, 2007, 20:25:26
edit2Rapporteer  
Ik wil hier geen reklame maken, maar da's nogal duur.

Volgens mij is er kwa samenstelling geen verschil. Alleen de opdruk.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #30 Mei 08, 2007, 06:59:06
edit2Rapporteer  
Ik wil hier geen reklame maken, maar da's nogal duur.

Volgens mij is er kwa samenstelling geen verschil. Alleen de opdruk.

Je maakt geen reclame maar dat zijn echt de Nederlandse advies-verkoopprijzen..
Wat kosten die dingen op Bonaire dan?

En welke samenstelling bedoel je?? Het verschil tussen de LE en de pro-line van Crazyfly of tussen Crazyfly en Underground  Huh

_Choller

Geen avatar

Antwoord #31 Mei 08, 2007, 08:02:05
edit2Rapporteer  
Afgelopen zaterdag heb ik een half uur op een crazy fly kunnen varen. Kan niet anders zeggen dan dat ik het een lekker board vond. Vaar al een een tijd op mijn fanatic skyrider (overigens nog steeds een top boardje hoor!!!). Ik vond de crazy fly strak varen en snel planeren. De bindingen zijn ook heel lekker.

Maar ja het is volgens mij wel een board dat bedoeld is om te concurren op prijs. Verkoopprijs in de states is 649 dollar dat is ongeveer 480 euro. Dus vind het vreemd dat nederlandse advies verkoopprijs 600 euro is???

Of ze verkopen in andere landen onder de verkoopprijs of crazy fly heeft verschillende adviesprijzen of in NL wordt er nog wat bovenop gegooid. Tja wat zal het zijn....
Tom

Antwoord #32 Mei 08, 2007, 16:21:14
edit2Rapporteer  
Crazy fly boardjes zijn echt top plankies ze hebben een houten kern met daarover een carbon laag voor de stijfheid en pop van het board. Het is zowiezo cool dat ze de boards echt in een hele zooi maten hebben zo kan je voor jou de beste lengte en breedte samenstellen. bij watersport scheveningen zijn ze dacht ik 589 eurie en dat voor zo'n top boardje
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.