kiten komende week

Eef

Geen avatar

Mei 09, 2007, 17:45:37
edit2Rapporteer  
Voorstelrondje: Hallo, ik ben Eveline en mijn vriendje heeft me verslaafd gemaakt aan het fenomeen kitesurfen..
Na heel wat oefenen (heb zowat de helft van het water in muiderberg binnen gekregen :Smiley) heb ik nu toch echt mijn eerste meters gemaakt en wil ik maar 1 ding: NOG MEER VAREN!!!!!

Op dit cruciale punt in mijn kitecarriere laat mijn kitebuddy mij nu ernstig in de steek en doe ik een oproep aan jullie: is er iemand die ook fanatiek aan het oefenen is en die met mij mee zou willen naar een fijn strandje om metertjes te maken? Ik kom uit Utrecht en wil eigenlijk morgen en/of van het weekend water zoeken, heb de beschikking over een auto (als die niet voor die tijd ontploft, geen garanties) en zou eigenlijk wel eens oostvoorne willen zien!

Dus.. somebodey interested? ik ben best aardig (grinnik_kitesmiley)
terrorwally
Gast
Antwoord #1 Mei 09, 2007, 18:00:48
edit2Rapporteer  
lol Smiley
Micky

Antwoord #2 Mei 09, 2007, 19:56:08
edit2Rapporteer  
Hoi Eveline,

Wij gaan morgen met een groepje naar Oostvoorne.
Ik weet niet welke maat kite je hebt.....gaat morgen aardig blazen.
Misschien dus niet de meest geschikte dag voor jou.
Wij zijn regelmatig op Oostvoorne te vinden, check het topic leiden/Den Haag en omstreken...  Joepie
Nickless

Geen avatar

Antwoord #3 Mei 09, 2007, 20:01:25
edit2Rapporteer  
Hey Eveline,

Ik kom ook uit Utrecht en ga morgen ook naar Oostvoorne, vertrek om 10.00u uit Utrecht...
Zorg inderdaad wel dat je een klein kitje hebt voor morgen, het gaat immers flink poeieren!
Dit weekend ziet er op dit moment beter uit voor een echte beginner!

Gr, Bart
R@bert

Antwoord #4 Mei 09, 2007, 20:04:38
edit2Rapporteer  
Volg Micky's tip....he's our Yoda !! Nee, Oostvoorne is uitstekend om de sport onder de knie te krijgen. Kan heel ver staan, breed strand. In het weekend af en toe (te) druk, maar doordeweeks goed te doen.  Wij zijn hier heel vaak te vinden. Morgen ook igg. Idd, heb je een 6 a 7 m-tje? Dan zien we je morgen...!!!

Wij zijn ook best aardig  (grinnik_kitesmiley)
JorritPi

Antwoord #5 Mei 09, 2007, 21:09:20
edit2Rapporteer  
Bevestiging, ja, jullie zijn aardig! Hoor ik daar ook bij?  :Smiley  ThumpsUp (kiss_kitesmiley)

Het zou leuk zijn als je er morgen bij bent, maar groter varen dan een 8mtr lijkt mij ook onverstandig. Tenzij je natuurlijk groot en zo sterk bent als Micky  (tong_kitesmiley).
Eef

Geen avatar

Antwoord #6 Mei 10, 2007, 05:19:57
edit2Rapporteer  
oke dat is duidelijk.. aangezien mijn kleinste maatje een 9 is (verder de beschikking over 11 en 13)  en ik de regenvoorspelling van morgen heb bekeken (bahbah (huilen_kitesmiley)) ga ik voor de zaterdag!!
En ben vast ook niet zo sterk als Micky... dus dat lijkt me verstandig!!

Maarrr dan ga ik ervoor zaterdag!! Dus als jullie een meisje aan een tribal voorbij zien komen vliegen, ben ik t (grinnik_kitesmiley)!

Hoop jullie allemaal aan te treffen!
R@bert

Antwoord #7 Mei 10, 2007, 05:21:59
edit2Rapporteer  
De verwachtingen zijn al wat minder...vooral wat later.. toch proberen? ThumpsUp
Dragonfly

Antwoord #8 Mei 10, 2007, 06:10:43
edit2Rapporteer  

Hey Eef moet wel lukken hoor! Waar R@bert ook op doelt.. Tribal kan je goed depoweren dus ook met de wind die ze voorspellen gewoon lkkr gaan en dichttrekken...
Zelf heb ik ook een Tribal 15m en ook daar kan ik echt heeel lang mee doorvaren.. En nee ik ben nog niet goed ofzo Grin Haha kan eindelijk heen en weer varen zonder te lopen:P

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.