grote kans dat je nu eerst een aantal reacties krijgt van mensen die key-riders zijn. Maar ik heb wel met de Diablo 2007 gevaren, een 16m², en dat beviel goed. Daar heb je nu niets aan. Maar over de kwaliteit van OR hoef je iig niet in te zitten
Ik heb even met de 9 meter gevaren. Ik vond dat hij een heel erg aan/ uit gevoel heeft. Het ene moment heeft ie enorme power, het andere moment valt ie bijna stil. Ik vond het een enorm nerveuze kite. Ik heb zelf de shockwave 9m 2006 en die is vele malen stabieler.
qua afwerking en dergelijke ziet het er wel ok uit, maar ik zou toch even verder kijken als ik jou was.
Ehm dat herken ik totaal niet Leander, Waar heb jij met die 9m 2007 ONE gevlogen dan? De kite is namelijk uiterst stabiel en absoluut niet nerveus.
haha, dat was jouw eigen One (met die naishbar eraan die Rieuwert had geleend). Misschien dat het aan de afstelling lag dan. Maar ik was niet de enige die dat vond.
Zal dan toch moeten hebben gelegen aan die bar afstelling op de kite. Precies dezelfde kite vlieg ik al een half jaar en dat ding is rock solid in de lucht. Dikke kans dat er iets niet goed stond met die afstelling. Verklaart een hoop.