Depowerbereik Rhino4!

ouddorp-rules

Mei 07, 2004, 16:47:29
edit2Rapporteer  
 ;D ;D ;D ;D Ben net thuis van kiten en ik heb heerlijk genoten van de Rhino4 16mtr.
Ben om 12:30h het water opgegaan, met twijfels of het genoeg waaide, tot een uur of half vier. In die tussentijd is de wind behoorlijk toegenomen en na ieder flink rakje varen moest ik weer iets depoweren. Totdat uiteindelijk het depoweren op was. Doordat het heel onrustig water was en de wind bleef toenemen was het steeds moeilijker varen. Uiteindelijk gestopt waarna, iemand stond de windsnelheid te meten, ik hoorde dat het tussen 18-20kn waaide(dat was op het land, misschien was het op het water wel meer).
Kortom superkite die Rhino4, tijdens het varen lijkt de kite wel extreem te "jellyfishen"(beide tips komen naar elkaar toe) maar dit beinvloed de vaareigenschappen niet.

Groetjes, kiter uit ouddorp.

Kl#te dat mijn 12mtr er nog niet is want anders had ik lekker kunnen doorvaren. ;D ;D ;D ;D ;D
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #1 Mei 07, 2004, 19:24:24
edit2Rapporteer  
De Norths gaan idd bijna dubbel. Was van de week een 20 meter op Brouwersdam aan het varen terwijl ik de 12 Amp amper kon houden. De North manier om extra te depoweren denk ik maar.....
robbyz

Antwoord #2 Mei 07, 2004, 19:27:54
edit2Rapporteer  
wie een north rhino4 12m2 wil ik heb er nog een tekoop.
voor ene goed bod

groeten robby
ouddorp-rules

Antwoord #3 Mei 07, 2004, 19:34:01
edit2Rapporteer  
 ??? Waarom doe je eigenlijk zo`n goede kite weg? ???
ErikB

Antwoord #4 Mei 07, 2004, 20:07:21
edit2Rapporteer  
He North4 ik vind jou gear best wel oke.  ;D
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.