7mei autostrand!!! ZW en wind!!

Micky

Berichten: 4101
Antwoord #50 Mei 09, 2007, 05:57:04
edit2Rapporteer  
was heerlijk lekker geknalt!!, net terug

lekker gepowerd met me 8m2 torch:D:D
was niet druk

Was lekker he....
Van 11 tot half 3 lopen knallen.... (grinnik_kitesmiley)

Was jij er ook vroeg of kwamen wij jou(jullie) onderweg tegen?
DENNS

Berichten: 911
Antwoord #51 Mei 09, 2007, 23:13:52
edit2Rapporteer  
was heerlijk lekker geknalt!!, net terug

lekker gepowerd met me 8m2 torch:D:D
was niet druk

Was lekker he....
Van 11 tot half 3 lopen knallen.... (grinnik_kitesmiley)

Was jij er ook vroeg of kwamen wij jou(jullie) onderweg tegen?
was er half 3
ik liep met 2 andere:)
wij kwamen elkaar tegen idd;)
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #52 Mei 09, 2007, 23:25:56
edit2Rapporteer  
@ D@NNiS-91 , zijn jullie er morgen ook? Joepie
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #53 Mei 10, 2007, 00:35:49
edit2Rapporteer  
Ik was er dinsdag rond 18.00 uur er gingen 2 met een 9 mtr het water af. Na een hoosbui ben ik met mijn 7mtr het water opgegaan. Eerste half uur heb ik rustig aangedaan en ik stond nog wat onwennig op de plank. Eerst moet ik vaak even warmlopen en aanvoelen hoe de wind is. De wind nam iets af en de Jumps aan een stuk door. Niet allemaal zo hoog, opeen of andere manier heb ik nog geen constante afzet, zodat iedere sprong goed is.
Opeen gegeven ogenblik waren de twee op het stand ook weg en heb ik het hele water voor mezelf gehad. (heerlijk) (Er waren meer mensen gelukkig op het strand, mocht er iets gebeuren)
Rond 7 uur komt een andere kiter pomp zijn 9 fuel op. Ik was echt totaal op vanwege het trappen, afremmen en jumpen.   (grinnik_kitesmiley)  Ik denk het is genoeg geweest en vraag hem de kite neer te laten. Het viel hem op dat ik gemakkelijk met een 7 aan het varen was en vroeg of hij met zijn 9 kon varen. Ik vroeg; Hoeveel weeg je. Nou 80kg. Dus ik dacht moet lukken, gezien de afnemende wind. Zegt ie tegen me ja, misschien kan ik nu eindelijk hoogte lopen want ik begin net.

Ik stond met een groot vraagteken boven mijn hoofd.  Huh Van hoe haal je het in je hoofd om nu te gaan kiten?   Huh Ik heb het een kwatiertje aangekeken. Kite boven zijn hoogt en alleen maar downwind.  (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)

Wat vinden jullie. Is dit verstandig als je nog geen hoogte kunt lopen en dan met dit weer kiten?
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #54 Mei 10, 2007, 01:04:58
edit2Rapporteer  
Tja wat is verstandig...er zijn wel meer mensen die nog niet goed hoogte kunnen lopen en toch gaan varen.
Zo lang die gene redelijk goed met de kite om kan en weet hoe je, je veiligheid behoudt zie ik geen probleem.
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #55 Mei 10, 2007, 01:13:43
edit2Rapporteer  
harde wind is niet zo erg, mist juiste maat, gaat om de vlagen. Die zijn veel verradelijker
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #56 Mei 10, 2007, 01:55:19
edit2Rapporteer  
Tja wat is verstandig...er zijn wel meer mensen die nog niet goed hoogte kunnen lopen en toch gaan varen.
Zo lang die gene redelijk goed met de kite om kan en weet hoe je, je veiligheid behoudt zie ik geen probleem.

Kite handeling leek geen probleem. Herstarten van de kite ging hem ook goed af.

Ik gaf hem wel de raad de 5de lijn (op de kant) wat strakker te zetten. Dan wordt je niet gelift met een windvlaag, aangezien hij de kite constant boven zijn hoofd zette. Op het water kan dat niet zo'n kwaat.
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #57 Mei 10, 2007, 05:34:06
edit2Rapporteer  
Tja wat is verstandig...er zijn wel meer mensen die nog niet goed hoogte kunnen lopen en toch gaan varen.
Zo lang die gene redelijk goed met de kite om kan en weet hoe je, je veiligheid behoudt zie ik geen probleem.

Kite handeling leek geen probleem. Herstarten van de kite ging hem ook goed af.

Ik gaf hem wel de raad de 5de lijn (op de kant) wat strakker te zetten. Dan wordt je niet gelift met een windvlaag, aangezien hij de kite constant boven zijn hoofd zette. Op het water kan dat niet zo'n kwaat.

op het water inderdaad geen probleem. maar laatst zag ik ook iemand die zijn kite boven land op 12uur had hangen met zware windstoten die net voor het eerst zelfstandig begon.
Hij vloog soms een meter de lucht in voordat ik er aan kwam rennen om zijn kite naar beneden te halen.
En dan denk ik echt, jongens kijk uit met dat soort windtype!!!

Al twijfel ik ook wel eens aan mij zelf als ik een sprong in zet boven een waterdiepte van 20cm.  (sealedlips_kitesmiley)
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #58 Mei 11, 2007, 04:16:59
edit2Rapporteer  
Tja wat is verstandig...er zijn wel meer mensen die nog niet goed hoogte kunnen lopen en toch gaan varen.
Zo lang die gene redelijk goed met de kite om kan en weet hoe je, je veiligheid behoudt zie ik geen probleem.

Kite handeling leek geen probleem. Herstarten van de kite ging hem ook goed af.

Ik gaf hem wel de raad de 5de lijn (op de kant) wat strakker te zetten. Dan wordt je niet gelift met een windvlaag, aangezien hij de kite constant boven zijn hoofd zette. Op het water kan dat niet zo'n kwaat.

op het water inderdaad geen probleem. maar laatst zag ik ook iemand die zijn kite boven land op 12uur had hangen met zware windstoten die net voor het eerst zelfstandig begon.
Hij vloog soms een meter de lucht in voordat ik er aan kwam rennen om zijn kite naar beneden te halen.
En dan denk ik echt, jongens kijk uit met dat soort windtype!!!

Al twijfel ik ook wel eens aan mij zelf als ik een sprong in zet boven een waterdiepte van 20cm. (sealedlips_kitesmiley)

Moet ik ook eerlijk toegeven ik spring ook regelmatig in te ondiep water, omdat het water daar zo strak is. Eigenlijk geen goed voorbeeld.
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #59 Mei 11, 2007, 05:23:48
edit2Rapporteer  
Gek eigenlijk he. Je weet hoe gevaarlijk het kan uitpakken als er iets mis gaat en toch gewoon stug door gaan. mensen zijn vreemde wezens... loser
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.