Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Daar in gaan staan zou ik niet doen M. Genesiz. Als je vette actie wilt staat er meestal ook wat meer wind en dan kan de deining nog eens stevig zijn! Maar geen slecht plan. Als je gaat, laat iets weten
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Daarin zitten is een veel betere optie als daarin staan.. en reken maar op spatwater hoor. Als je het water in wilt gaan kun je denk ik toch beter een hoes hebben. Heel simpel kun je die zelf maken door een vuilniszak (of wat voor plastic dan ook) om je lens heen te tapen en vervolgens naar achteren te trekken zodat de zak over je camera heenzit. Hiermee maak je m niet waterdicht, maar het is wel een handige goedkope oplossing tegen spatwater. (nog steeds niet laten vallen dus )
|
|
|
GenesiZ
|
Zo'n hoes heb ik hier al liggen, dat is het probleem niet Voor de deining ben ik niet zo bang, kwestie van op je knieen zitten en dan moet het goed te doen zijn. Vorige keer vielen de golfen ook reuze mee op de Slufter, terwijl er genoeg wind stond voor kiters. Deze foto's zijn er toen gemaakt : http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=20999.msg217160#msg217160
|
|
|
Woutertje
|
Ik heb zo'n bootje, maar niet thuis. Maar die deining is echt veel erger in zo'n bootje dan je denkt hoor, en spatwater is ook enorm helemaal met wind. Maarja, goed aanklede en je cam spatdicht maken dan zou t best goed te doen moete zijn...
Wel een leuk plan iig
|
|
|
Twoink
|
ik zal me bootje wel mee kunnen nemen naar horst. Als je daar wat wil maken moet je het maar zeggen. 10 pk motor dus je gaat hard zat
|
|
|
GenesiZ
|
Horst is helaas wat aan de verre kant, maar wel bedankt voor het aanbod
|
|
|
Geen
|
Is het ook niet wat ver zeulen met zon boot, wij hebben er ook een op de boot liggen, maar als ik m naar de steiger moet sjouwen ben ik toch wel gebroken, tenzij je natuurlijk mensen heb die even helpen sjouwen, heb je overigens niet veel last van bewogen beelden door de deining, filmen zal wel lastig zijn... suc6 iig
ooiiii
|
|
|
GenesiZ
|
Je schiet tegen de lucht in, flitsertje erop en dan kom je wel op hoge sluitertijden. Met een wide-angle lens heb je hierdoor een erg kleine kans op bewogen foto's.
|
|
|
joyce
Geen avatar
|
vlakbij aan het brielsemeer is een haven en er zijn een aantal campings.....hang een briefje op!!! misschien dat je dan meer kans hebt!!
|
|
|
GenesiZ
|
Is wel een goede tip, het Kruiningergors heet het daar als het goed is.
|
|
|
wazzaah
|
Gaat niet werken gast, heb met een rescue boten in de branding gelegen (meerdere keren) maar is haast niet te doen. En zou al helemaal niet met een zodiacje in de branding willen varen. Beste is een goed onderwaterhuis en een jetski die jou op de goede plekken dropt. Of een mede kiter die je meesleept, werkt ook erg goed.
|
|
|
GenesiZ
|
Oke dan, bedankt voor de tip (huilen_kitesmiley)
Wie heeft er een jetski (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
wazzaah
|
Ik zoek er ook nog eentje (grinnik_kitesmiley)
Verder is handig een zwemvestje of impactvest met enig drijvend vermogen, bodyboard (kan je een beetje op zitten) en eventueel zwemvliezen.
Mooie pics btw, wat voor camera stuff gebruik je allemaal?
|
|
|
GenesiZ
|
Thanks. ik heb het volgende setje in me tas ziten:
/ Nikon D50+Grip / Tokina 12-24 f4 / Nikkor 18-55 DX / Nikkor 50 f1.8 / Sigma 70-200 f2.8 HSM Macro / Sigma 1.4x TC / Nikon SB-25 / Nikon SB-26 / Radio triggerset.
|
|
|
|