Kiteloose Small Drug uit 2006

MadMan

Geen avatar

Berichten: 19
Mei 13, 2007, 00:49:37
edit2Rapporteer  
Hallo,

Ik heb de kans om een Kiteloose Small Drug uit 2006 te kopen, maar nu wil ik jullie mening weten of dit board ook voor een beginner kan of niet? Heb nog nooit op een board gestaan alleen bodydraggen tot nu toe.
De maten van het board zijn 133x37 en ik weeg zelf ongeveer 80kg.

Greets
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #1 Mei 13, 2007, 00:54:01
edit2Rapporteer  
Hey,

Het is dus mijn boardje waar het om gaat, zelf lijkt me het een goed boardje voor hem omdat:
Het boardje snel planeert, veel grip heeft door dubbel concaaf en erg relaxt vaart op ieder type water. Hij woont zelf in Almere dus zal veel op Muiderberg varen dus dan zal de flex hem wel van pas komen, ook zal hij weleens op zee gaan varen en daar is het boardje ook top voor, het is een echte allrounder.

De reden dat ik het een geschikt board vind voor een 'beginner' is dat hij dicht bij water woont, golfsurf ervaring heeft en het daarom snel door zal hebben en dan beter gelijk een boardje kan kopen waar hij lang mee door kan dan een plank waar hij snel op uitgekeken raakt.

De maat van het boardje is trouwens 133x37. Aangezien ik veel mensen van rond de 80 kg ken die zelfs met 128x38 boardjes vroeg varen weet ik zeker dat het boardje voor zijn gewicht niet te klein gaat zijn.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.