portugal dus

El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Mei 14, 2007, 23:09:52
edit2Rapporteer  
[begon op "kitelocaties & trefpunt", hierheen gemoved wegens enorm succes]

Zit een vakantie in Portugal te plannen, wie weet daar nog leuke spots voor een beginner (ik kan net een beetje heen en weer varen, hopelijk tegen die tijd iets meer, maar vermoedelijk nog geen bakken van 3 meter trotseren), ik zag plekken onder lissabon, verder Vila Nova de Milfontes, Boreida, Viana do Castello (kiters te zien op google earth!). Liefst uiteraard met een gezellige camping ernaast!
Greetz, El Rudo
Buster

Antwoord #1 Mei 14, 2007, 23:21:42
edit2Rapporteer  
check op kitetemple (google) daar heb ik destijds les gehad, zit bij Lissabon.
remcokite

Antwoord #2 Mei 15, 2007, 00:04:40
edit2Rapporteer  
hoi daar,

viano do castelo, is een mooie spot om te kiten wel waait het er vaak erg hard in de zomer.
en kun je golven hebben (eigenlijk geld dat voor de hele atlantische kust).

bij lissabon heb je guincho(vaak veel wind en golven) maar wel met een leuke camping vlak bij het strand.

Verders vind ik portugal niet echt een goede plek voor beginnende kiters,
maar het land is verders super.
snip

Antwoord #3 Mei 15, 2007, 00:21:44
edit2Rapporteer  
je kunt ook naar de algarve gaan daar is een spot: praia de Alvor hier word ook de PKRA gehouden.
verder heb je een hele mooie spot op een soort van schiereiland dit licht tegenover Setubal je kunt hier over met de boot naar Troia het schiereiland hier zit ook een kiteschool en de golven zijn niet zo hoog ik weet niet of er daar ergens een camping zit.
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #4 Mei 15, 2007, 00:58:46
edit2Rapporteer  
mwahaa, bedankt voor de tips, veel wind dus, kleiner maatje erbij scoren dan maar! heb net 'n shockwave '06 16m - de laatste van kitepirates, ik denk aan een 9 derbij.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.