nieuw Geronimo Design in opdracht

Geronimo79

Mei 17, 2007, 02:44:23
edit2Rapporteer  
Hey bij deze een design wat ik speciaal voor iemand gemaakt heb en waar binnenkort daadwerkelijk een boardje van zal verschijnen. Heb het al een tijdje terug gemaakt, maar goed nu het boardje over een maandje of wat ook daadwerkelijk gemaakt zal worden met dit design erop.

Het design beviel ook bij de baas van Wind-x erg goed in de smaak, en er is over gesproken om evt ooit in de verre toekomst misschien eens een board serie voor hun te gaan maken.. maar goed... voor nu is dat nog een fabeltje. Ik denk niet dat dit iedereen z'n smaak is maar mij bevalt ie erg goed.

Heel misschien pas ik de onderkant nog iets aan.. maar naar alle waarschijnlijkheid blijft ie zo als die is.

zarda

Antwoord #1 Mei 17, 2007, 02:47:11
edit2Rapporteer  
ik vind hem wel mooi alleen ik denk dat je dat bambusa kiteboards er ook schuin op moet zetten anders wijkt hij wat af maar verder een mooi board
Geronimo79

Antwoord #2 Mei 17, 2007, 02:54:08
edit2Rapporteer  
Denk dat je daar wel eens gelijk in kon hebben..
LOEN

Antwoord #3 Mei 17, 2007, 03:08:31
edit2Rapporteer  
Ik vind het een beetje veel tekst voor op een board :Smiley, en dan ook nog 3 verschillende lettertypes Huh

5 x logo WINDX  plus 2 keer beeldmerk groot en dan weer honderde keren klein, eigenlijk bestaat dit board uit het windX logo en dan allemaal net weer anders toegepast, en dan met wat tekst er overeen die er niet bij past.

Het word een erg onrustig geheel en ik denk dat je met dit ontwerp juist eenvoud wil benaderen?  (Aangezien je alleen met het logo werkt)

en Geronimo Design zou ik er 1 keer heeel klein op zetten.
Hij staat er nu 2 keer op ongeveer 10 cm breed op in een opvalllend lettertype, het doet een beetje af van het ontwerp.
Probeer je naam er zo op te zetten dat als iemand op zoek is naar de designer, de naam te vinden is. Maar hij moet niet gelijk in het oog springen.

Het is niet om af te zeiken hoor maar gewoon even mijn mening, en misschien advies.
Geronimo79

Antwoord #4 Mei 17, 2007, 03:17:54
edit2Rapporteer  
Over een aantal dingen heb je zeker gelijk. Onderkant ga ik nog ff aanpassen. idd bambusa even iets anders neerzetten. geronimo Designs idd iets beter wegwerken.. maar niet veel minder.. ik heb voor dit soort customs niet zoiets van het moet zoveel mogelijk uit het zicht.. (eigenlijk vind ik het gewoon kicken dat mijn naam daar staat zeg maar)

Maar goed idd 2 keer is wat overdreven. Bovenkant blijft zo.. onderkant gaat nog wat veranderen. De lettertypes... tjah.. weet nog nie.. ik heb er wat minder last van.. maar snap wel waar je over valt. Kritiek en complimentjes zijn altijd welkom, en in jouwn geval is de feedback vaak ook erg nuttig dus dat waardeer ik wel.
Kamo

Antwoord #5 Mei 26, 2007, 06:52:30
edit2Rapporteer  
Wat is de ontwerpgedachte geweest? hoe ben je te werk gegaan?  systemathiek? thematisch, of naar vermogen?
roelvdgun

Antwoord #6 Mei 26, 2007, 18:07:22
edit2Rapporteer  
hijs vet!
wat ik wel zou doen, is die rode prints zeg maar laten "gloeien" alsof t soort van licht geeft over de zwarte achtergrond.
Jarno

Geen avatar

Antwoord #7 Mei 27, 2007, 03:15:09
edit2Rapporteer  
Ik vind het een beetje veel tekst voor op een board :Smiley, en dan ook nog 3 verschillende lettertypes Huh

5 x logo WINDX  plus 2 keer beeldmerk groot en dan weer honderde keren klein, eigenlijk bestaat dit board uit het windX logo en dan allemaal net weer anders toegepast, en dan met wat tekst er overeen die er niet bij past.

Het word een erg onrustig geheel en ik denk dat je met dit ontwerp juist eenvoud wil benaderen?  (Aangezien je alleen met het logo werkt)

en Geronimo Design zou ik er 1 keer heeel klein op zetten.
Hij staat er nu 2 keer op ongeveer 10 cm breed op in een opvalllend lettertype, het doet een beetje af van het ontwerp.
Probeer je naam er zo op te zetten dat als iemand op zoek is naar de designer, de naam te vinden is. Maar hij moet niet gelijk in het oog springen.

Het is niet om af te zeiken hoor maar gewoon even mijn mening, en misschien advies.

totally agree

vind het niet echt design, maar meer zo veel mogelijk een logo op een board zetten...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.