|
Mark-Fizzer
|
Ook niet betaald dus whahahaha
|
|
|
JCS
|
YEAH!! KH werkt weer
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
tjeez iemand dat gezever op hanglos (prima site daar niet van) over KH gezien? On with the business: WIND! waar en wanneer??????
|
|
|
qbert
Gast
|
De server lag plotseling down bij onze provider. Wat het probleem was weten we nog niet precies maar het wordt nog onderzocht. Iig Doet ie het weer !
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
had het some iets met de stroomtoevoer te maken? klein onweersbuitje wellicht?
|
|
|
|
|
kiter.raphael
Logs: 0 | 38 uur
|
eindelijk alles is weer als vanouds ik dacht al waar blijven jullie eindelijk weer wat te lullen. je moet toch wat als het niet waait
|
|
|
|
¦Tim¦
|
of met nog meer mensen in discussie gaan en elkaar helpen met vragen
ow wacht dat is natuurlijk goed voor dit forum en dat willen we niet
whatever
|
|
|
Lex
|
pffff eindelijk...ik begon al te trillen...
|
|
|
martijn
|
gelukig......ik verveelde me de....
|
|
|
Jolien.
|
EINDELIJK!! Zelfs uit wanhoop op Hanglos gaan hangen
|
|
|
-Mark-
|
haha idd gelukkig doet hij het weer
|
|
|
Gertjan
|
he he, geen wind en geen kitehigh. Het niveau van hanglos ging al spontaan omhoog met al die kitehigh bezoekers!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
We zijn er weer..... ik was ff bang dat ik mijn sociale leven meer moest gaan oppakken
|
|
|
Molliebollie
|
Idd in het kader van het SOG'en (Studie Ontwijkend Gedrag) had ik altijd KiteHigh als SOG-activiteit .. maar toen die er even niet meer begon het er wel akelig op te lijken dat ik dan toch maar moest gaan studeren .. maar gelukkig ...vanaf nu kan er weer hard geSOG't worden.
|
|
|
chico
|
Dat hanglos is wel een aardig alternatief maar haalt het niet bij KH. Mooi dat alles weer werkt. Wat ik bij Hanglos wel aardig vind is dat ik altijd ingelogd ben als ik de site aanklik. Kan dat hier ook of zit ik te slapen mbt de mogelijkheden van KH!
|
|
|
|
kitestertje
|
ik heb dat ook bij kitehigh hoor.. Dat hanglos is wel een aardig alternatief maar haalt het niet bij KH. Mooi dat alles weer werkt. Wat ik bij Hanglos wel aardig vind is dat ik altijd ingelogd ben als ik de site aanklik. Kan dat hier ook of zit ik te slapen mbt de mogelijkheden van KH!
moet je gewoon als je je aanmeld dat knopje altijd aangemeld blijven aanklikken
|
|
|
chico
|
@ Davidov & Kitesterje. Thx. Ik moet toch maar een stoppen met die paddo's ;-)
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
tjeez iemand dat gezever op hanglos (prima site daar niet van) over KH gezien? On with the business: WIND! waar en wanneer??????
Ik was dat topic gestart, omdat het andersom ook meestal werkt dat een van de moderators op kitehigh.nl post wat er aan de hand is. Reacties lijken mij duidelijk, Hanglos riekt een beetje naar het oude ktesurf.nl als ze zo door gaan. Maarja, zal wel aan het gebrek aan wind komen, gaan we allemaal raar van doen
|
|
|
|