D.D
|
Hoeveel weeg je? Ik denk dat je iets rond de 1000 euro kwijt bent ofzo? mischien net iets minder (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
jeroen90
|
je kan heel goedkoop kiten en je kan heel duur kiten.. mijn 1ste setje koste mij zoon 1500 euro dan had ik 2 kites een board harnas wetsuit.. Ik zou voor een board gaan van 130 rond de 38 cm daar kan je dan goed mee doorgroeiend.. een kite van 14 meter aangezien het nu zomer word staat er toch wat minder wind. Voor de merken zou ik gewoon naar de bekende merken kijken zoals naish slingshot north ed. Maar je kan natuurlijk ook heel goedkoop kiten. Ookal koop je 2004 kites en board kan je denk voor 800 euro al op het water staan maar dan is het materiaal allemaal wat minder..
|
|
|
Morres
|
zag spitfire III te koop 2e hands, heb ik zefl ook, oerdegelijke kites. koste ook geen drol meer
Maarja, afhanjelijk van hoeveel je weegt kan je een 8+12 of 10+14 nemen
|
|
|
Nederland-kitenl
Gast
|
12 is ideaal maatje
ken nog een gast die heeft 2 kites en een board voor 400 euro X4 12 x4 16 en naish strubbie
|
|
|
torchjelle
|
zag vandaag nog een naish torchI 12 met bar en lijnen voor 450,- staan
|
|
|
Wie?
Gast
|
Morres een spitfireIII is echt totaal geen beginners kite.
En Nederland kiten dat setje dat jij aanbied is ook totaal niet voor beginners.
Hoefnagels heb je nog een beetje een bepaald merk dat je wilt?
|
|
|
#RemcO#
|
ik zou een 12 neme
|
|
|
TtHoM@s
|
en ik zou ff zegge hoe zwaar je bent dan weten we welke maat kite en board het beste zijn
idiaal is natuurlijk 2 kite's van 2005 of nieuwer
je kan het zo duur maken als je zelf wilt maar het begint rond de 1200 helemaal kompleet (ong denk ik (tong_kitesmiley))
|
|
|
arjanschip
|
Ik zou in ieder geval gewoon een klein board van onder de 1,40 nemen. Anders kun je waarschijnlijk in de zomervakantie al weer een ander board kopen. Nu duurt het misschien iets lagner voordat je het kunt...
|
|
|
Joosdo
|
Nog een leuk setje te koop staan, 3 kites, 1 board 136 x 38 en een harnas:
650 euro totaal
Mzzl Joost
|
|
|
Lex
|
zag vandaag nog een naish torchI 12 met bar en lijnen voor 450,- staan
laatst hheeft mijn pa een torch 1 14 gekocht voor 250 compleet. Voor 450 heb je een torch 2006.
|
|
|
|
jeroen84best
Geen avatar
|
he ik heb wel een set voor je als je interesse hebt. goedkoop en 3 kite's bar met lijnen board en boardbag pomp of meer informatie wil of foto's mail of bel bravovdberg@hotmail.com0630076395 gr jeroen
|
|
|
Merc
Gast
|
Voor de merken zou ik gewoon naar de bekende merken kijken zoals naish slingshot north ed. ed? Wat is ed. Er zijn een hoop merken die super goed zijn. Een merk moet bij je pasen. Uit eindelijk gaat het om de kite die bij je past.
|
|
|
kitefun
Geen avatar
|
Ik heb een tweedehands setje voor compleet voor 600 euro gekocht Goed zoeken bespaart een heleboel geld en veel info winnen het beste is om een kite na 2005 te hebben Een board moet ongeveer 140x40 zijn Ligt compleet aan je gewicht Kite is niet perse merk gebonden vind ik maar ik zou zelf wel een north vegas of een torro nemen Maar dat is geheel aan jezelf
|
|
|
Gertjan
|
Dit lijkt wel de afdeling 2de hands, wanneer iemand materiaal zoekt zijn alle kites in eens beginnerkites. Wacht nou eerst eens af wat z`n gewicht is en om te oordelen welke maat hij nodig heeft.
|
|
|
Passie
|
Voor de merken zou ik gewoon naar de bekende merken kijken zoals naish slingshot north ed. ed? Wat is ed. Er zijn een hoop merken die super goed zijn. Een merk moet bij je pasen. Uit eindelijk gaat het om de kite die bij je past. Ms best voelt zich aangesproken??.. ben wel eens dat alle merken toch wel rocken de laatste tijd, weinig shitzooi meer der tussen.. high five
|
|
|