kiten bij dune de pila in frankrijk???

spice

Geen avatar

Juni 01, 2007, 06:50:47
edit2Rapporteer  
 ListenToMe

Beste kiters hebben er mensen ervaringen met het kiten bij dune de pila in frankirijk
Ik heb begrepen dat er een groot bassin is van de gironde en dat daar gevaren mag worden maar hoor graag iets persoonlijkere info.

Alvast dank voor de info

mzzl
Sjemmel

Antwoord #1 Juni 02, 2007, 18:21:53
edit2Rapporteer  
Heey wij zijn er afgelopen jaar langs geweest. Is heel erg mooi daar, echt een enorme duin. Wij hebben geen wind gehad helaas maar als het had gewaait was het denk ik de mooiste spot ooit geweest. Je kan er ook paragliden en als je je verveelt schroef je de finnetjes onder je board vandaan en kan je mooi naar beneden haha.

Het is denk ik te windonzeker om voor het kiten te gaan maar alsnog de moeite waard. Veel plezier
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #2 Juni 02, 2007, 23:00:14
edit2Rapporteer  
Zo groot is dat bassin niet hoor, valt erg mee... Meestal middag thermisch windje tot 4 Bft. Net wel, net niet windje dus... erg frustrerend
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.