Brunotti Double-O-Six Kiteboard 135x38,5

bigboy1

Geen avatar

Juni 05, 2007, 11:31:06
edit2Rapporteer  
Ik wil wat meer gaan golfrijden en toen zag ik bij een kitesurfshop het volgende board staan:
Brunotti Double-O-Six Kiteboard 135x38,5
Wie heeft hier ervaring mee, Zoeken op dit forum leverde niets op.
alvast bedankt
http://www.brunottishop.com/product/705017

RobB_W

Geen avatar

Antwoord #1 Juni 05, 2007, 14:39:30
edit2Rapporteer  
Hier staat de review van Access:

http://access.soulonline.nl/index.php?page=leesvoerdetails&CID=328
slufterhufters.com

Antwoord #2 Juni 05, 2007, 15:15:11
edit2Rapporteer  
Voor in de golven is dit board te klein.
Je zal overpowerd moeten varen en dan nog is het niet wat je zoekt.

Kijk voor een echt golfsurfboard van Naish de custom wave een 5.4 of van Slingshot de SRT 5.5
Van RRD de Prowave.

Dit soort boards zijn voor in de golven en zullen je het plezier geven dat jij zoekt.
wouterb

Antwoord #3 Juni 05, 2007, 15:49:40
edit2Rapporteer  
Voor in de golven is dit board te klein.
Je zal overpowerd moeten varen en dan nog is het niet wat je zoekt.
....

huh??
Volgens de Access ( en dus Brunotti) is het juíst een golfboard. En dan is de 38.5 al de breede versie.
Kan me idd voorstellen dat je gepowered moet varen, in tegenstelling tot underpowered varen met de genoemde naish, SS, RRd.

Wat ik hieruit lees is dat dit eigenlijk een tussenoplossing is voor mensen die niet weten wat ze willen....(lol)

En hoe verhoud zich bv de Legend (F-one) zich met dit gezelschap?
slufterhufters.com

Antwoord #4 Juni 05, 2007, 16:03:02
edit2Rapporteer  
Er stond laats in een kiteblad bij de testen dat je na het lezen van de test in het water moet springen...

Over tests in kitebladen zijn al meerdere topics voorbij gekomen dat het in veel gevallen een berg koeschijt is wat er geschreven wordt over een product en dat belangen verstrengeling iets te veel meespeelt.

RobB_W

Geen avatar

Antwoord #5 Juni 05, 2007, 17:07:44
edit2Rapporteer  
Dus:

Wil je (ge)(over)powered golfrijden zijn dit soort boardjes mogelijkheden

Wil je underpowered golfrijden dan moet je aan echte directionals denken.

Da's een beetje de strekking? Ik wil in de toekomst gaan golfrijden, maar voor nu koop ik een knap allround board waar je een beetje mee kan golfrijden en dan wil ik er later een keer een echte directional bij kopen.
Bossie

Antwoord #6 Juni 05, 2007, 22:57:41
edit2Rapporteer  
In Nederland zijn de golven niet zo erg hoor hierdoor is dit bordje er niet zo geschrikt voor in Nederland.
Als je de landen aan gaat doen waar de golven wel mooi zijn is dit een prima golfsurf bord (denk ik spreek niet uit ervaring).
bigboy1

Geen avatar

Antwoord #7 Juni 06, 2007, 03:18:00
edit2Rapporteer  
Dus als ik het goed begrijp kan ik beter een pure wave board kopen of zijn er ook goede
twintips waar je goed golf mee kan rijden zoals een naish sol. Ik heb trouwens
gehoord dat je voor het golfrijden wat langer board moet gebruiken, is dit voor meer volume als
je weinig snelheid hebt ?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.