sjembek
|
Yep, als je nu naar egypte gaat.
Zou nu nog maar ff in je steamer/shorty varen/vallen, 'tis nog aardig kalt.
|
|
|
Myzrael
Gast
|
'k Zie het probleem ook niet echt. Vandaag op zee gevaren in een 5/3 steamer en echt totaal geen problemem gehad. Was qua temparatuur echt precies goed. 't Water is nog zo warm niet. Momenteel 15 graden aan zee.
|
|
|
|
emieck
|
haha ik heb gister alleen in me boardshort op zee gevaren:P
|
|
|
Marz
Geen avatar
|
Zeker effect als je met titanium koopt! Ik heb er evt. nog wel een voor je van O'Neill in de aanbieding voor 25,00 EUR. Maatje S
|
|
|
xray
|
Lycra's beschermen tegen het schuren en de zon en bij warm weer een beetje windchill. Hebben onder of over het pak voor extra warmte juist een tegengesteld effect doordat ze veel water verdampen en niet isoleren.
1mm neopreen geeft extra warmte, beschermt volledig tegen windchill en is ook onder je gewone pak te dragen voor extra warmte in de winter...
|
|
|
Spoon
|
trouwens zo'n shirtje van neopreen met lange mouwen (heb ik toevallig) met titanium coating aan de binnenkant kan prima onder je pak voor als het echt koud is. toch weer ectra warmte
|
|
|
JorritPi
|
Maar dan moet ie wel wit zijn anders stik je de moord in El Gouna
|
|
|
#RemcO#
|
dus? het komt er op neer? dat 't geen nut heeft om zo'n ding te kopen om in nederland te gebruikeN???????
|
|
|
jeroen90
|
ja midden in de zomer is het wel lekker... Maar het word al snel te koud..
|
|
|
sjembek
|
Nou, paar weken geleden in de '30 graden dagen' was het wel lekker om in een lycra+boardshort te varen. Maar ik schat zo in dat ,,®Emc0' meer ligt dan staat
|
|
|
Lex
|
Nou, paar weken geleden in de '30 graden dagen' was het wel lekker om in een lycra+boardshort te varen. Maar ik schat zo in dat ,,®Emc0' meer ligt dan staat jij volgens mij ook
|
|
|
D.D
|
Je kan nu wel al zonder pak varen, alleen niet echt lekker warm. Ik denk dat als je met een lycra gaat varen dat je net zo goed zonder kunt varen
|
|
|
RH
|
Ik heb een neopreen top van 2 mm van O'neill. Dit is volgens mij de dikste top die er is en deze werkt erg goed. Ik draag hem in plaats van een shorty met alleen een boardshort eronder. Dit is voor de 25 graden + dagen in NL. Anders toch maar mijn 2/3 zomersteamer.
|
|
|
#RemcO#
|
HEY LIJPE sH*T, K WEE NIE HOOR?:s, maar doe ajbliefd niet zo lijp jij, doet net of de jonkies 't niet kunnen pff,
|
|
|
#RemcO#
|
dat jij nou met je 18é pas genoeg moed had verzamelt om tog te gaan kiteN? kan ik niks aan doen, maar kraak geen mensen af , waarvan je NIKS afweet!
|
|
|
xray
|
Laten we het netjes houden...
|
|
|
sjembek
|
Remco, even voor de duidelijkheid;
Ik kraak je niet af, ik adviseer je alleen. Je hoeft verder ook geen leuke pb'tjes te sturen.
Ik ben alleen bang dat je het niet snapt omdat je simpelweg niet genoeg hersens hebt in dat #k0ppie# van je..
|
|
|
|