|
JorritPi
|
Wij zijn d'r om 10:30
|
|
|
|
|
|
StevenHill
|
Stel het maar weer een dagje uit. Morgenochtend vroeg hopelijk wel. Wordt een beetje zout van deze @#X#@#@#@!! dagen zonder wind.
|
|
|
Erik de Berik
|
Ja ben er ook rond 09h00 .kan ik m,n nieuwe oranje instinct sport een keer aan de tand voelen. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
gaaaan met die banaan:D alleen heb ik pas over een uur de auto..njah beter waait het dan nog steeds!
|
|
|
KiteDemon
|
Gaat wel weer goed komen morgen 9 op en knallen maar Het waait nu ook al stevig en morgen ziet het er nog beter uit. Guru moet je met een zak zout nemen want 9 van de 10 keer waait het altijd harder dan afgegeven. dus ik reken weer op een volledige dag knallen zaterdag.
|
|
|
Jeks one
|
jepperdejep..... ben er zaterdag ochtend rond half 10
|
|
|
¦Tim¦
|
Gaat wel weer goed komen morgen 9 op en knallen maar Het waait nu ook al stevig en morgen ziet het er nog beter uit. Guru moet je met een zak zout nemen want 9 van de 10 keer waait het altijd harder dan afgegeven. dus ik reken weer op een volledige dag knallen zaterdag. eindelijk wijsheid:) de laatste tijd is het zelfs zo erg dat als er 10 knopen opstaan je zowat kan rekenen op 22 knopen morgen word most definitly knallen
|
|
|
|
Jeks one
|
zo uitslapen marcel.... geen dauwsessie ?
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Wat slap weer zeg, iedereen zeggen dat ze ze vroeg komen terwijl we zeker tot 11u helemaal alleen op de slufter waren.
Het was wel lekker, alleen moet de wind niet zo twijfelen tussen 12 en 8m. Minstens 4x van kite gewisseld omdat het dan weer te hard voor mn 12m werd of weer te zacht voor 8m, ondanks dat ze toch een aardige overlap hebben.
|
|
|
KiteDemon
|
Het was wel lekker, alleen moet de wind niet zo twijfelen tussen 12 en 8m. Minstens 4x van kite gewisseld omdat het dan weer te hard voor mn 12m werd of weer te zacht voor 8m, ondanks dat ze toch een aardige overlap hebben.
Met een 9 SLE had je daar geen last van gehad.......... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ik betwijfel of je met een 9m bow een berijk van 13-25kn af kan dekken. De wind was gewoon erg aan-uit, zelfs Rory moest af en toe switchen tussen zn 9m x-bow en 12m switchblade.
|
|
|
Coen2000
|
ZELFS rory...toe maar
|
|
|
harryCab
|
Ik betwijfel of je met een 9m bow een berijk van 13-25kn af kan dekken. De wind was gewoon erg aan-uit, zelfs Rory moest af en toe switchen tussen zn 9m x-bow en 12m switchblade. Evan, je moet meer eten..... kan je langer je kite houden (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|