KiteDemon

|
Jezus die helix steelt wel alle topics zeg  nu al het zoveelste er over mzzl Kevin Nu zijn de overige topics dus niet echt bepaald boeiend......
|
|
|
mbetz

|
Logisch dat Naish de Torch voor 2008 in de range houdt. Als de Sigma shape niet aanslaat hebben ze met de Torch in ieder geval een alternatief. Slimme produkt strategie in ieder geval. Jammer alleen dat de Raven wegvalt, maar dat was te verwachten omdat de Torch en de Raven toch enigszins overlappen...
|
|
|
Coen2000

|
naja..raven wegvalt...echt wegvallen is het nou ook niet he..is alleen andere naam om weer een nieuw "raven"image to krijgen
|
|
|
|
KiteDemon

|
De Torch blijft een specifieke freestyle-kite helemaal afgestemd op de wensen van de competitie-riders. Dus geschikt om zwaar technische tricks te sticken die nou eenmaal nodig zijn om te scoren in competities. De karakteristieken van de overige kites zullen ongetwijfeld beter geschikt zijn voor de grote massa, die weer andere wensen heeft voor een kite, en toch nooit het niveau zullen bereiken zoals een Kevin, Ruubs of Youri.
Maar de Alliance kan je als opvolger zien van de Raven, alleen deze keer voorzien van het Sigmadesign. Hiermee wil Naish natuurlijk de hangtimetraditie voorzetten. Ben benieuwd of ze hierin geslaagd zijn met het nieuwe design.
|
|
|
|
Hessel

|
FF een dingetje wat ik niet snap: Die Alliance heeft alleen een cut out aan de LE, maar de TE loopt gewoon zoals bij elke andere C. Lijkt mij dat je dan gewoon meer oppervlakte in de tips krijgt om een 12m te maken, dus een mindere projected area. Of is die alliance ook platter dan normaal?
|
|
|
KiteDemon

|
...heb je het al besteld Fer?
Tuurlijk niet!!! Eerst zien dan geloven! Ben altijd wel wat sceptisch totdat ik iets zelf heb ondervonden. Als er geen significante verbetering is in performance en handling zoals Naish beweert, dan blijf ik lekker met mijn RaafIII doorvaren.
|
|
|
¦Tim¦

|
sjongejonge kunnen julie neit 2 jaar emt hetzelfde blijven varen ofzo... stelletje merk homo's  nee hoor grapje doe wat je wilt maar ik begrijp soms niet waar julie het geld vandaan halen
|
|
|
globe

|
nog een paar weekjes.... Kan ik eindelijk mijn oude 2007 rotzooi verkopen 
|
|
|
xray

|
Hey Globe.... worden we in NL achtergesteld?
" I know that a few samples of the Sigma serie kites has landed in Britanny for testing and demos these days. Try to find where they are going to be launched (along with the new 2008 boards range) and let us know what you think of these "beasts" in real life."
"I may try/see/touch one tommorow " Pierre D France
|
|
|
Bass`

|
Kan hem ook niet openen...
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
zit iemand die werkende links weg te halen? hehehe maar het hele verhaal staat nu hier en de foto's moet je er even bij zoeken...
|
|
|
xray

|
Ik heb begrepen dat de vertaling redelijk correct was dus vrijwel alles staat al in dit topic inderdaad!
|
|
|
|
KiteDemon

|
Ha ha....KF is ook al opgeschoond. De info ligt toch al op straat, dus waarom de moeite nemen.
En nu is het gewoon tijd voor de demo's!!!
Ray, ik denk dat door die aktie van jou op KF, we nu wel kunnen fluiten naar de demo's hier in NL.... (grinnik_kitesmiley) Doe je volgende keer maar voor als een kazachstaan i.p.v. een nederlander, voordat je de boel op zijn kop zet.
|
|
|
xray

|
Who cares Fer... Ben altijd al een beetje recalcitrant geweest als iets in mijn ogen flauwekul is... Zoals je zelf al zegt, de informatie ligt toch al op straat. Bovendien staat in het Helix topic op KF alle informatie al en was de informatie in de PDF eigenlijk niet nieuw... Het topic staat in het flamers paradise op KF, die is nog wel te vinden overigens... http://kiteforum.com/phpbb/viewtopic.php?t=2339656&sid=fd495c07f2b38e62f686accd4005b71e
|
|
|
El Rudo

|
wtf who cares tjeez betere marketing kan je niet hebben, of zoals we in Mokum zeggen: Als er over je geluld wordt gaat het goed met je. Daarom ben ik maar naar Rotterdam gegaan...
|
|
|
xray

|
Nog een review
"One of my buddies tried the Sigmas today. His first report via SMS said that there is no weak point, only improvements versus 07 SLE/Bow. Some have almost the "Torch feel". He is totally stocked. Very promising...
It seems that Naish is going to have a great year 2008.....
No pimping, I mainly ride Cab, for the moment...
|
|
|
|
jurrr

|
bij mij geeft ie foutmelding aan (angry_kitesmiley)
|
|
|
El Rudo

|
JURRR de kite CIA/FBI/KGB/MOSSAD zit ook op kitehigh en alle werkende links zijn gesaboteerd. Lees ff 5 posts omhoog...
|
|
|
KiteDemon

|
Waar blijven de demo's?? Wanneer? Waar? Welke maten?? Welke modellen?? Tijd om te stoppen met speculeren en eindelijk te testen. Mijn 9 BoxerSLE zal vervangen moeten worden dit jaar, en afhankelijk van hoe de nieuwe Helix of Alliance in de grotere maten vaart, mijn RaafIII 14 misschien ook.
|
|
|
KiteDemon

|
Oja, en weet iemand of er ook een gewone 4-lijnsbar met slidingstopper gaat komen? Ik vaar toch nooit in 2:1 dus hoef ook geen katrollenmeuk op mijn bar.
|
|
|