Leon aero2
Gast
|
Is niet mijn fuel, en ik moest werken toen grrrr.... die gasten hebben mooie ochtend gehad that,s for sure..
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Is niet mijn fuel, en ik moest werken toen grrrr.... die gasten hebben mooie ochtend gehad that,s for sure..
Jammer voor je, ik had je de dag wel gegunt. Ben je zaterdag ook van de partij?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ben bang van wel... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Lex
|
ik ben er ook! Wil je mijn skimboardje is proberen leon...kijken of je daar ook mee kan loopen
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
ik ben er ook! Wil je mijn skimboardje is proberen leon...kijken of je daar ook mee kan loopen haha ik heb er eigenlijk nooit opgestaan, maar wil best is een poging wagen Lex
|
|
|
Lex
|
dan neem ik hem mee ! Hij is ondergetekend met watervaste stift door een nichtje ( van vier)..dus een echte special paint (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
dan neem ik hem mee ! Hij is ondergetekend met watervaste stift door een nichtje ( van vier)..dus een echte special paint (grinnik_kitesmiley) Vindt het serieus aardig van je hoor, maar je hoeft hem voor mij niet speciaal mee te nemen hoor? Tenzij je er ook beetje les bij gaat geven, want ik op een skimboard is net zoiets als.... verzin maar iets ongelukkigs (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Lex
|
nee ik neem hem mee! word de eerste keer met dit skimboard...dus jij mag hem testen..dan hoor ik wel als er nog splinters inzitten hehe..
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
nee ik neem hem mee! word de eerste keer met dit skimboard...dus jij mag hem testen..dan hoor ik wel als er nog splinters inzitten hehe..
haha ben zo vaak op een kwal gestapt de laatste tijd, dat het compleet gevoelloos is geworden dus kom maar op... zie je zaterdag dan wel als de wind beetje meezit...
|
|
|
CHRIZZZZ
|
hehe, misch neem ik de mijne ook nog wel mee. Moet alleen ff een paar gaatjes nog opvulle met expo van vagansie. Klere stenen in frankrijk....
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Neej eigenlijk is de foto goed zo.... Het kan haast niet erger/lelijker whahahaha Neej hoor, lekker pinda van me!!!! XXXX :P
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
ohw god hebbe we die oorbelllen dragende Amsterdamse Bosnympf ook weer ;-)
Mark, ook van de partij een Zaterdag?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
:P zaterdag??? Wat is er dan????
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
:P zaterdag??? Wat is er dan???? Dat wilde ik nu net aan jou vragen? haha Nee ik geloof een optreden van 1 of andere ranzige gayband op het carplaya...vandaar zo, n hoop animo!!! Ik ben er bij hoor (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Weet van nix... weet wel dat ik zelf wel ergens een gig heb zaterdag, en de dresscode was 'leren string'... Misschien is dat wel hetzelfde ding...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Weet van nix... weet wel dat ik zelf wel ergens een gig heb zaterdag, en de dresscode was 'leren string'... Misschien is dat wel hetzelfde ding... Nee dat is in Cuckoo's Nest, waar ik het over heb speelt zich echt af op Carplaya haha
|
|
|
|
R@bert
|
Beetje vreemd, maar wel lekkah !!!! (grinnik_kitesmiley) (tong_kitesmiley)
|
|
|
Peterkiter
|
Morgen nog mensen at autostrand of Slufter? Van 14 tot 17 uur laag water en de wind neemt aan de zuidwestkust toe tot vrij krachtig, windkracht 5!!!
|
|
|
R@bert
|
He dat zijn mooie berichten....count me in, dude
|
|
|
Pjoeloe
|
ik haaaaat werk (angry_kitesmiley)