Voetbanden Naish Thorn 2007

Bummer

Juni 21, 2007, 09:41:57
edit2Rapporteer  
Van diegene die in het bezit zijn van een Naish Thorn 2007 danwel erop gevaren hebben, zou ik graag willen
weten wat jullie van de voetbanden / pads vinden, te weten het grav d-1 system.
- Hoe zitten de voetbanden / pads met blote voeten en schoenen?
- Hebben de voetbanden de neiging om "op te rekken" na bijv. veel stevige landingen?
- Naish Sol 2006 voetbanden waren op de kleinst mogelijke stand nog steeds groot voor blote voeten maat 42
  Is dit ook het geval met de Thorn 2007 of zijn ze klein/strak genoeg af te stellen voor blote voeten?

Alvast bedankt voor jullie reactie
slufterhufters.com

Antwoord #1 Juni 21, 2007, 12:33:19
edit2Rapporteer  
Zowel met schoentjes als blote voeten perfect.

Oprekken doen ze niet het is meer dat ze naar je voeten zitten als een ingelopen schoen.

Deze kan je klein genoeg zetten, het ontwerp van de voetband is zo dat je voet er soort van inklikt, terwijl ze toch los kunnen zitten.

VincentC

Antwoord #2 Juni 21, 2007, 13:32:30
edit2Rapporteer  
Ik heb zelf de Thorn III, maat 42 schoenen, maar heb in het begin wel een beetje gehad dat ze oprekte en losser kwamen te zitten, maar dat is nu minder en ze zitten nu top.
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #3 Juni 21, 2007, 13:59:13
edit2Rapporteer  
heb ik ook op mijn haze 2007 loser
in begin beetje stoeien met afstellen

maar als je deze doorhebt zijn het net sloffies.

perfect....
Tom

Antwoord #4 Juni 21, 2007, 15:26:41
edit2Rapporteer  
Gozer vorig jaar ook en ook dit jaar heb je een truukje om ze wel gewoon strak te maken dus past sowiezo! Je moet gewoon de strap induwen zoals een M en dan het klittenband vast maken. Zit die vast kan je de middelste poot van de M omhoog trekken en zitten ze giga strak en gewoon netes rond!
RH

Antwoord #5 Juni 21, 2007, 17:03:02
edit2Rapporteer  
Ik heb met maat 42 ook altijd het probleem dat voetbanden op z'n allerstrakst (dus met die M methode) net goed zitten. Als ik dat niet doe zit ik na een half uurtje varen met mijn tenen al weer tegen de bovenrand van mijn pads aan.

Weet iemand waarom de producenten ze niet gewoon wat kleiner maken, want maatje 42 is toch redelijk gemiddeld (misschien iets eronder), maar dat hoort aldus niet bij de voetband de kleinste stand te zijn.
Geen

Antwoord #6 Juni 21, 2007, 18:44:31
edit2Rapporteer  

Weet iemand waarom de producenten ze niet gewoon wat kleiner maken, want maatje 42 is toch redelijk gemiddeld (misschien iets eronder), maar dat hoort aldus niet bij de voetband de kleinste stand te zijn.

Waarschijnlijk omdat ik maat 47 heb, ik heb ss pads en naish straps, maar ik sta met mn halve hiel achter mn pads, dus dat hapt nog wel eens naar water, kan je voorstellen als ze de boel nog kleiner gaan maken,,dus de oplossing:
verschillende maten pads en straps, bij snowboardbindingen heb je ook van S tot XL,
oiii
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #7 Juni 21, 2007, 21:08:18
edit2Rapporteer  

Waarschijnlijk omdat ik maat 47 heb, ik heb ss pads en naish straps, maar ik sta met mn halve hiel achter mn pads, dus dat hapt nog wel eens naar water, kan je voorstellen als ze de boel nog kleiner gaan maken,,dus de oplossing:
verschillende maten pads en straps, bij snowboardbindingen heb je ook van S tot XL,
oiii
ik heb het ook snel met mijn iets bescheidener maatjes 46.
als je echt lachen wil moet je die 2007 north pads 'ns passen.
dat zijn kindermaatjes.
ik vind de naish pads redelijk,maar ik heb ze ook niet heel lang geprobeert.
mischien dat ze dan beter gaan zitten.

Parkie

Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #8 Juni 21, 2007, 21:28:33
edit2Rapporteer  
Ik vind ze ook helemaal super, met blote voeten en met schoentjes.

Alleen een tip: af en toe de schroeven van de pads in je board opnieuw vast draaien.....
Willen nog wel eens spontaan los gaan, had de 2006 ook last van.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.