Kevin
|
Ieder zijn verkoop technieken he Maaruh welke versie is dit eigenlijk 2005 of zo ??
|
|
|
zarda
|
haha die is wel goed dat is volgens mij de 2005 warrior en uitrusten door je kite er aan vast te maken? Volgens mij kun je uitrusten door de kite te landen en op de kant gaan zitten.
|
|
|
Jacobus
|
Is inderdaad de 2005. Hij heeft ook verkoop praatjes, haha.
|
|
|
|
Kevin
|
Haha idd model 2007 die fuel shure Mailtje sturen goh ik ben wel geinstreseerd in die 2007 fuel alleen op http://www.sskiteboarding.com ziet hij er toch anders uit hoe komt dit?
|
|
|
milamber
|
Heb geen interesse, maar het zou je sieren als je tenminste de waarheid in de advertenties zet. De door jou aangeboden kite en trapeze zijn geen 2007 modellen.
Wees gewoon eeerlijk in je verkoop. De meeste mensen prikken hier zo doorheen of stellen vragen op een forum waar wel gewoon eerlijk antwoord wordt gegeven.
Groeten,
Matthijs
sorry krijg jeuk van dit soort dingen!
|
|
|
Jacobus
|
Er zijn verschillende opties: 1. Hij heeft totaal geen verstand van zijn spullen. 2. Diegene waarvan hij het heeft gekocht (winkel?) heeft hem van alles wijs gemaakt. 3. Hij wil snel van zijn spullen af/onder de aandacht brengen door te zeggen dat het allemaal 2007 spul is. 4. Hij is zich er wel bewust van en wil iemand anders gewoon wijs maken dat het 2007 gear is. Ik ga denk ik voor een combinatie van optie 1 en 2
|
|
|
martijn
|
@ milamber heb je al wat terugD:?? haha het is verandert er staat nu 2006
|
|
|
Havoc
Geen avatar
|
Te koop aangeboden: Een chilltrapeze voor de echte relaxte kiter!
|
|
|
Tommie
Geen avatar
|
of dit is zo'n strand jutter die lost and found op marktplaats zet??
|
|
|
kitaholic
|
Geloof dat het al veranderd is op marktplaats.....
Goede aktie!
|
|
|
|
|
Jacobus
|
@ milamber heb je al wat terugD:?? haha het is verandert er staat nu 2006 Klopt dan nog steeds niet, is model 2005. Hee het is Michiel van Eel! Waar kenne we die van?
Nou?
|
|
|
|
Coen2000
|
Hee het is Michiel van Eel! Waar kenne we die van?
lingo?
|
|
|
michiel v geel
|
lingo? rad van fortuin?
|
|
|
|
milamber
|
nope, geen reaktie terug gehad
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
lingo? rad van fortuin? Jij wint! nee man geintje die gast van die ad heet MVE Ik wou je er gewoon ff bijlappen, het is natuurlijk Maartje van Eegen jeweetwel van de koningin
|
|
|
EW-OUD
|
lingo? waha lol
|
|
|
harm1978
Geen avatar
|
Is niemand die spullen kwijt dan? Lijkt op een gevalletje...he dat ziet er mooi uit in die kofferbak...laat ik dat een meenemen. ze zouden de erop los moeten laten Je kunt hem gebruiken om jezelf aan je kite vast te maken zodat je soms even kan uitrusten. Ook is het vermoeiend om steeds je kite vast te houden en daar heb je met deze trapeze geen last van??? haha waar heeft ie dat gelezen?
|
|
|
-Mark-
|
het is een vrouw, heet margereet en kreeg dit terug als mailtje toen ik er wat vna zij.
Sorry ik heb de bod nog allemaal 2006
Met vriendelijke groet
Margreet v ....
|
|
|
Coen2000
|
het is een vrouw, heet margereet en kreeg dit terug als mailtje toen ik er wat vna zij.
Sorry ik heb de bod nog allemaal 2006
Met vriendelijke groet
Margreet v ....
misschien een dekmantel...
|
|
|