ik heb gewoon een los ticket geboekt bij flybrazil je moet gewoon even met hun bellen dan krijg je de actuele prijzen. en acomodatie we hebben gewoon met meerdere een huis gehuurd aan het strand als je de kosten dan deelt is het best goedkoop. De wind is trouwens al super in augustus heb vorig jaar de hele maand augustus met me 10 of 8m kunnen varen elke dag!
« Laatste verandering: Juni 27, 2007, 00:26:49 door snip »
ticket is 954 dacht ik met alles derbij toeslagen enzo en huisje was 1200 euro voor een maand gedeeld door 5 want we zijn met 5 man is 240 dus dat is totaal zeg maar 1200 euro voor een maand moet je natuurlijk nog wel eten en drinken en eventueel auto huur enzo bij op tellen.
« Laatste verandering: Juni 27, 2007, 01:09:26 door snip »
ja echt helemaal super! ik ben er vorig jaar voor het eerst geweest en was meteen verslaafd aan de plek:P je hoeft helemaal niet na te denken gewoon je 10m uit de tuin op het strand leggen barretje uitrollen en gaan.
Wil op zich ook wel naar Brasil, maar kan niet een maand weg. Als k dan ga wil ik wel voor een wat langere tijd. Misschien een idee voor volgend jaar. Dit jaar naar Egypte, El Gouna