|
|
Wie?
Gast
|
Lol dit deed ik ook eerst op me trampoline en toen zat die ineens vol gaten:D:P
|
|
|
Tom Kite
|
Lol dit deed ik ook eerst op me trampoline en toen zat die ineens vol gaten:D:P
Wel eerst je vinnetjes eraf doen eh, dat scheelt
|
|
|
stefkiter
|
haha vet Tom en Robbert! wanneer nog eens knallen in Cadzand?
|
|
|
Sherida
|
Jammer dat hier die trampoline d'r niet in mag.. : Ziet er echt supervet uit!
|
|
|
|
Kevin
|
Vet ik wil ook trampoline
|
|
|
nkb-wesley
Gast
|
ga ik ook maar is proberen op me trampoline .
|
|
|
~Kas
|
ziet er vet uit
|
|
|
nkb-wesley
Gast
|
is dat touw eigenlijk elastisch?
|
|
|
Alferink
|
is dat touw eigenlijk elastisch?
alles is elastisch
|
|
|
Bass`
|
Neej is niet elastisch, Moet alleen als de bar boven je hangt
|
|
|
Alferink
|
Neej is niet elastisch, Moet alleen als de bar boven je hangt Dat zeg je verkeert, de uitrekking is weinig, maar elastisch is hij wel. (kiss_kitesmiley) Agh, k heb wel weer genoeg vrijdag-middag gezeikt.
|
|
|
Bass`
|
Jaa alles is wel een heel klein beedje elastisch.. (tong_kitesmiley) Maar dit touw rekte echt maar een centimeter ofzo... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Passie
|
wat een gay trampoline rand. hahaa heb dit ook wel is gedaan totdat ik dus onze boom omver trok
|
|
|
Bass`
|
wat een gay trampoline rand. hahaa heb dit ook wel is gedaan totdat ik dus onze boom omver trok
Ja verkleuring noemen ze dat lieve schat, en bovendien, mooi roze is ook niet lelijk
|
|
|
sjorsmaster
|
jammer genoeg is e tuin beetje te klein
|
|
|
Hessel
|
Denk niet dat de rest van het gezin het erg op prijs zal stellen als ik dit op onze trampoline ga doen, maar wie waat, als ze er een keertje niet zijn
|
|
|
Bass`
|
Denk niet dat de rest van het gezin het erg op prijs zal stellen als ik dit op onze trampoline ga doen, maar wie waat, als ze er een keertje niet zijn
Waarom niet? Hij gaat er niet van kapot hoor, Je bezeerd je eigen eerder..
|
|
|
Hessel
|
kan met neit voorstellen dat dit goed is voor je trampoline, vooral je verkeerd terecht komt. Maar mss kan ik een keer mn skateboard demonteren en er straps van spanband op maken, dan probeer ik dat wel ff. Ik heb namelijk mijn vinnen vast-ge-epoxied op mn board (expres)
|
|
|
Bass`
|
Owh, Jaa met je vinnen er op is het niet goed voor je trampoline, Dan glij je ook vet snel uit..
|
|
|