Vinnetje

Hessel

Juni 24, 2007, 02:39:00
edit2Rapporteer  
Kom ik net het water af en merk ik dat mij leading edge toch wel erg zacht is geworden. FF de ventielen nageken, maar die zaten gewoon. Ach, mss komt het gewoon door het krimpen van de lucht door het koude water (altijd positief blijven). Maar als ik hem ga inpakken is het wel duidelijk: lek.

Alsof dat nog niet vervelend genoeg was op de eerste dag van de vakantie, zie ik ook nog dat 1 van mijn vinnen is gebroken. Dat is normaal niet zo erg, maar ik dacht bij het bouwen van mijn boardje dat het mss wel handig was de vinnen gewoon vast te zetten met schroeven maar dan de randen met epoxy te dichten. Ik zou die vinnen toch niet gaan hergebruiken of nieuwe plaatsen, helaas had ik ff niet nagedacht over het feit dat vinnetjes ook stuk kunnen gaan.

Hoe dan ook, ik heb mn vinnetje eraf, maar nu komt het volgende probleem: Waar vind ik dezelfde vinnen. Het lijkt hydronamisch namelijk niet zo handig om verschillende vinnen te hebben. Maar het zijn oude brunotti vinnen, dus waar vind ik die? Heb er maar een foto van gemaakt om de vorm te laten zien (let niet op het geweldige lakwerk en FS logo). Ze zijn 5cm hoog en 10cm lang
Geen

Antwoord #1 Juni 24, 2007, 02:55:59
edit2Rapporteer  
http://www.flysurfer.nl/winkel/?catnum=2&subcatnum=52&actie=artlijst

er zit er wel een bij die er op lijkt, die chromo zero

succes
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #2 Juni 24, 2007, 03:17:06
edit2Rapporteer  
die lijken er wel erg op mijn tip is gewoon nieuwe vinnetjes kopen Smiley
Geen

Antwoord #3 Juni 24, 2007, 03:30:02
edit2Rapporteer  
waarom zou je meteen weer 4 nieuwe vinnen kopen??
hij zegt toch dat het een klotewerk is om ze eraf te halen,,
ik ben jong en heb weing geld, dus begrijp hoe niks het kan zijn, en lijkt me zowieso mieterse geldverspilling,,
grtz,,,
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #4 Juni 24, 2007, 04:04:38
edit2Rapporteer  
waarom zou je meteen weer 4 nieuwe vinnen kopen??
hij zegt toch dat het een klotewerk is om ze eraf te halen,,
ik ben jong en heb weing geld, dus begrijp hoe niks het kan zijn, en lijkt me zowieso mieterse geldverspilling,,
grtz,,,

Nou misschien omdat je die vinnen nergens meer vind:s

en misschien heb ik nog wel een setje voor je maar daar moet ik nog ff naar koeke xD
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #5 Juni 25, 2007, 00:42:02
edit2Rapporteer  
Het lijkt hydronamisch namelijk niet zo handig om verschillende vinnen te hebben.
Lijkt ja, maar volgens mij vaar je altijd maar op 1 vin tegelijk, tenzij je je board plat hebt... Ik vraag me af of het veel nadelig effect heeft om er één iets afwijkende op te hebben. het is wel zo netjes om ze allemaal  hetzelfde te hebben maar dat zegt dan meer over jou dan over het board.
Hessel

Antwoord #6 Juni 25, 2007, 04:46:21
edit2Rapporteer  
Heb bij het Coraaltje in IJmuiden dezelfde vinnetjes (preciesdezelfde  (grinnik_kitesmiley)) besteld, ze zouden volgende week ofzo binnen komen. Tot dan zal het maar ff zonder moeten, hij zat toch aan de toeside, een weekje met 1 toeside vin minder moet wel lukken.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.