Dragon kites

snean

Geen avatar

Berichten: 47
Juni 28, 2007, 19:23:40
edit2Rapporteer  
Hoi, ik kwam via een advertentie in contact met dragon kites uit zele in belgie, zij leveren kites gemaakt door de producent van onder meer cabrinha, alleen dan een stuk goedkoper onder de naam dragon kites.

Kijk maar eens op www.eurozippo.com/dragon daarstaat ook een prijslijst maar om een idee te geven; een 12m bowkite met pomp, bar en lines en tas nieuw met 6 mnd garantie kost 449 euro

Heeft iemand hier enige ervaring mee? Het lijkt te mooi om waar te zijn maar je weet nooit he...
Schijnt wel allemaal nieuw te zijn dus...

Oja ik zet de tech specs pdf wel even op mijn server:
http://www.snean.nl/dragon.pdf
GlennVegas
Gast
Antwoord #1 Juni 28, 2007, 19:29:06
edit2Rapporteer  
laat cabrinha het niet horen  (grinnik_kitesmiley) damnn wat een crap..
wouterb

Berichten: 2759
Antwoord #2 Juni 28, 2007, 19:32:32
edit2Rapporteer  
Waar haal je die wijsheid vandaan, shizzle?

vraag me ook af of het iets kan zijn voor die prijs, maar om het op basis van 1 1/2 foto meteen 'crap' te noemen.....

('t geld gaat iig niet in webdesign zitten...)
Silversurfer1

Berichten: 383
Antwoord #3 Juni 28, 2007, 19:38:18
edit2Rapporteer  
6 maanden garantie? ze zijn in ieder geval niet zo zeker van hun product  loser

en dat draakje dat ze gebruiken is van F2 windsurfboards geweest 

topic heb ik trouwens al eens eerder gezien... dragon kites werd toen geloof ik niet de hemel in geprezen...
snean

Geen avatar

Berichten: 47
Antwoord #4 Juni 28, 2007, 19:39:03
edit2Rapporteer  
Ik had het via een advertentie op kitesurf.nl, even een mailtje gestuurd en ik kreeg deze website. Ik denk idd dat cabrinha er niets van weet maar het hoeft natuurlijk geen troep te zijn. Als het idd dezelfde producent is zal het met de kwaliteit wel goed zitten maar ik weet niet of het een scam is...

Die gast zou me op de hoogte houden van demodagen, dan zal ik het hier ook wel even laten weten, ik heb gevraagd of we kunnen komen kijken, heb nog geen antwoord, maar als dat kan rijd ik er wel heen voor die prijs.
Silversurfer1

Berichten: 383
Antwoord #5 Juni 28, 2007, 19:41:31
edit2Rapporteer  
geen troep? kijk eens hoe dat doek op die kite staat...

snean

Geen avatar

Berichten: 47
Antwoord #6 Juni 28, 2007, 19:50:36
edit2Rapporteer  
Ik heb nog niet zo veel ervaring dat ik aan een foto kan zien of iets troep is of niet maar het blijft natuurlijk wel een beetje verdacht dat ze de kites verkopen via advertenties op een forum...

Wie o wie heeft er eentje gekocht?
Jolien.

Berichten: 1152
Antwoord #7 Juni 28, 2007, 19:57:40
edit2Rapporteer  
ik ben t toch wel met Shizzle eens.
kites zien er vrij cheapy uit!
snean

Geen avatar

Berichten: 47
Antwoord #8 Juni 28, 2007, 20:01:23
edit2Rapporteer  
ik ben t toch wel met Shizzle eens.
kites zien er vrij cheapy uit!

Dat zijn ze dus ook, maar komt dat omdat die geen opdruk heeft want dat maakt mij persoonlijk geen f*ck uit, als de kwaliteit maar goed is maar zoals ik het hoor denken jullie van niet...
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #9 Juni 28, 2007, 20:19:14
edit2Rapporteer  
Stond al s op hanglos, is rotzooi. Nou ja, misschien een goede er tussen en dan een hele lading rotzooi.
jeroen90

Berichten: 726
Antwoord #10 Juni 28, 2007, 20:19:25
edit2Rapporteer  
check www.nederland-kite.nl zelfde soort.. goedkope kites.. maar of ze ook goed zijn.
Jolien.

Berichten: 1152
Antwoord #11 Juni 28, 2007, 20:32:55
edit2Rapporteer  
ik ben t toch wel met Shizzle eens.
kites zien er vrij cheapy uit!

Dat zijn ze dus ook, maar komt dat omdat die geen opdruk heeft want dat maakt mij persoonlijk geen f*ck uit, als de kwaliteit maar goed is maar zoals ik het hoor denken jullie van niet...

kijk het doek, ziet er gewoon niet stevig/degelijk uit, helemaal gekreukt enzo. Zelfs als ik me kite een maand niet io zn tas haal zietie er zo niet uit
GlennVegas
Gast
Antwoord #12 Juni 28, 2007, 20:43:45
edit2Rapporteer  
gotsammmeee... jonge jonge.. je ziet toch zo een verschil met het doek en opbouw panelen van een cab.. of deze jaaa CRAP!! Dus vandaar dat ik zeg... crap... en niks wijsheid..
Wouter

Berichten: 603
Antwoord #13 Juni 28, 2007, 20:59:06
edit2Rapporteer  
Shizzle heeft gelijk, geen frame te zien in die kite. Gewoon een zooitje doek aan mekaar genaaid. Wordt lachen als je die 1 keer crasht of in een golfje laat zakken. Veel plezier ermee......

Zelfde lijkt een beetje het verhaal met die fluid shit als ik die fotos zo bekijk. Maar ze zijn dan natuurlijk ook wel een stuk goedkoper.... Misschien een leuke kite voor een tiener met weinig geld die wel in het bezit is van een naaimachine en stikseldiploma (sealedlips_kitesmiley)
RobB_W

Geen avatar

Berichten: 133
Antwoord #14 Juni 28, 2007, 22:06:06
edit2Rapporteer  
Bij een kite van een beetje respectabel merk zie je dat in de hoeken en langs de trailing edge een flinke lap dacron verwerkt is. Hier zie je op de foto's maar 1 stofsoort, dat zegt denk ik al genoeg, ben bang dat dat erg snel stuk kan gaan..
Wouter

Berichten: 603
Antwoord #15 Juni 28, 2007, 22:15:41
edit2Rapporteer  
Pcies Rob. Hier een plaatje van een voorbeeld zoals ze dat bijvoorbeeld doen. Het versterkt cruciale punten, maakt een kite stijver en heel belangrijk....geleid krachten van impacts.

Eenvoorbeeldje van zo'n frame:

Erik de Berik

Berichten: 641
Antwoord #16 Juni 28, 2007, 23:38:18
edit2Rapporteer  
Er zijn mensen die geen 1200,- euro neer kunnen tellen.
Zoals altyd geef ik t voordeel vd twijvel (al heb ik ook mijn twijvels) en wil ik er best mee varen.
Toch leuk en erg mooi gedaan die website en zo te zien ook een heel goed werkend forum.
 ThumpsUp sucses voor de makers  ThumpsUp
TijN

Berichten: 426
Antwoord #17 Juni 29, 2007, 00:48:36
edit2Rapporteer  
geen 1200 euro voor neer kunnen tellen...dat hoeft ook niet, 2e hands is er prima spul te koop!
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #18 Juni 29, 2007, 00:58:05
edit2Rapporteer  
Ik vind ze er toch best wel aardig uitzien in die pdf van snean  ThumpsUp
posty

Berichten: 2454
Antwoord #19 Juni 29, 2007, 01:11:18
edit2Rapporteer  
Ik vind ze er toch best wel aardig uitzien in die pdf van snean ThumpsUp
het is zeker geen best dat je het niet afkraakt?  (tong_kitesmiley) nee hoor ziet er zeker best aardig uit in die pdf.

wel knap allemaal hoe jullie kunnen zien aan een mini foto dat het crap is!

omdat het maar 1 kleur is ziet het er chaepy uit?

en 6 maanden garantie is volgens mij helemaal niet verkeerd.
als ik mij niet vergis geeft best er 3.
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #20 Juni 29, 2007, 02:09:04
edit2Rapporteer  
ziet er idd niet jovel uit.. die kites van nederland kiteboarding.. die vind ik er een stuk redelijker uit zien. en die gast die ze verkoopt zit hier op het forum. dat scheelt ook.

Maar jah.. zou toch gaan voor een 2005/2006 merk kite. is echt niet heel erg duur..
Joop_XL

Berichten: 139
Antwoord #21 Juni 29, 2007, 02:43:42
edit2Rapporteer  
En daar hebben we de China kite fabriek weer  Joepie Ik heb het e-mail adres nog van CHen, kun je elke kite na laten maken voor een paar honderd USD !

Maar ja een kite laten maken is niet zo bijzonder, wie is de ontwerper en hoeveel zijn er getest vooordat ze op de markt gebracht worden ? Door hoeveel verschillende kiters is er getest ? Dat soort dingen zorgen ervoor dat een kite goed is !

Maar mischien is dat bij deze kite wel gebeurd ?  YeSS Nou ik denk het van .....
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.