Ja en ik ben diegene als enige met een originele elec.kitepomp op Scheveningen en Slufter ,en ik neem het gelach en opmerkingen wel voor lief (grinnik_kitesmiley).Die op t plaatje van Karwei staat die ziet er wel erg frafgiel uit en ik denk dat ie t niet eens redt om de hele tube op te blazen.Die ik voor mijn verjaardag heb gekregen(omdat ik altyd liep te @#%@ over dat pompen)is erg solid en pompt op tot
11 psi!! Er zitten als het ware 2 pompen in ,1 voor grof pompen ,totdat ie een bepaalde druk heeft bereikt en dan schakelt ie automatisch over op fine (tuning) pompen totdat ie de druk heeft bereikt die jij hebt ingesteld dmv de draaiknop.Met volle accu kan ik 4 tot 8 kites pompen afhankelijk van de grote.Nu met mijn onepump Instinct Sport 13 is het erg comfortable.Nu kan ik de vliegers oplaten terwijl die aan het pompen is van diegene die het hardste lachte whahahaah
.(wel optyd terug bij de vlieger zijn natuurlijk voordat ie gaat draaien tegen de wind in) Complete onepump 13 in ongeveer 150sec.,en knoepert hard.Ik houd voor de zekerheid toch wel even m,n hand aan de tube om de hardheid te voelen.
Conclusie,
+ erg comfortabel
+ geen lui zweet meer
+ degelijke afwerking
+ erg powerfull
+ druk af te stellen dmv draaiknop met aantal psi,s aangegeven
_ best zwaar (denk 4 kilo)
_ prijs (ongeveer 130 euro-bij sommigen zelfs 170,-)
_ vaak uitgelachen worden (je moet een sterk incasatie vermogen hebben)
_ oppassen dat ie niet gejat word (vaak door degene die het hardste lachen)
http://www.bootdepot.de/?/artikel.php?ID=2552