Aanbieding bij Karwei opblaasbare pomp met accu voor 15 euro

jero

Geen avatar

Juni 27, 2007, 03:52:30
edit2Rapporteer  
Bij de karwei is deze week een elektrische pomp in de aanbieding MET accu, ik had hem zelf gekocht voor m'n luchtbed maar omdat er een accu op zit is hij mogelijk ook bruikbaar voor het opblazen van een kite.
(Echte diehards gebruiken natuurlijk een handpomp, maar dit ding is veel kleiner en volgensmij sneller)

Ik weet alleen niet helemaal zeker of hij ook sterk genoeg is om een kite hard op te pompen, en ik heb zelf deze week geen tijd om hem te testen op mijn kite :S.
Anders is hij in ieder geval handig voor het oppompen van een luchtbed  ThumpsUp.

Meer info hier:
(http://www.karwei.nl/index.jsp?page=index.jsp&sh=krant& pagina 2)
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #1 Juni 27, 2007, 03:57:52
edit2Rapporteer  
sneller? meten is weten!
Goonie

Antwoord #2 Juni 27, 2007, 04:09:16
edit2Rapporteer  
Hmm even denken hoor maar een opblaasbare pomp??.. hmm das best handig om eerst te pompen om dan te kunnen pompen zodat je weer kan pompen op het water.. :-)

Niet verzuipen dan ha ha
(HJ) MINI-ME

Antwoord #3 Juni 27, 2007, 04:29:17
edit2Rapporteer  
He een blender 20% korting  Joepie YeSS  350 Watt  (geschokt_kitesmiley)
slingshot {Thomas}

Antwoord #4 Juni 27, 2007, 05:03:44
edit2Rapporteer  
ik heb ooit gehoort dat slecht voor je kite is als je hem met een elektrische pomp oppompt.
dus ik weet niet zeker, maar ik zou het risico niet nemen
Jeroen Oomen

Antwoord #5 Juni 27, 2007, 05:09:56
edit2Rapporteer  
En als je even verder bladert, zie je ook een handpomp staan voor 5,99. Zal wel niet al te best zijn, maar je weet nooit.

Die pompjes werken prima, alleen duurt het wat langer als dat je ze met de hand oppompt, en het laatste stuk moet zo en zo met de hand, die wordt anders niet hard.
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #6 Juni 27, 2007, 08:33:02
edit2Rapporteer  
Mij lijkt de capaciteit van dit pompje lang niet voldoende om je kite een beetje snel op te pompen,en het pompen met een handpomp is een goede warming up .. (grinnik_kitesmiley)
Morres

Antwoord #7 Juni 27, 2007, 08:48:26
edit2Rapporteer  
En als je even verder bladert, zie je ook een handpomp staan voor 5,99. Zal wel niet al te best zijn, maar je weet nooit.

Die pompjes werken prima, alleen duurt het wat langer als dat je ze met de hand oppompt, en het laatste stuk moet zo en zo met de hand, die wordt anders niet hard.

ze zullen niet super de puper zijn idd, maar ik heb met mn 4,89€ pompje bij de action langer gedaan dan een 'echte pomp' bij de campingwinkel...smerige meuk..18,50..NOOIT WEER..

maar heb nu een alu shaf pomp van Caution gelukkig, die Action pomp doet het nog! Grin
Jeroen Oomen

Antwoord #8 Juni 27, 2007, 13:07:11
edit2Rapporteer  

ze zullen niet super de puper zijn idd, maar ik heb met mn 4,89€ pompje bij de action langer gedaan dan een 'echte pomp' bij de campingwinkel...smerige meuk..18,50..NOOIT WEER..

maar heb nu een alu shaf pomp van Caution gelukkig, die Action pomp doet het nog! Grin
Ik had pas (maand geleden?) bij de blokker 2 handpompen gekocht voor 5 euro per stuk. Beiden waren ze aan alle kanten lek, 1 pompte maar 1 kant op en je kon je bijna geen druk op zetten, dus mn kite werd niet hard, compleet nix dus. Vandaar ook mijn opmerking dat het wel eens slechte zouden kunnen zijn.
Erik de Berik

Antwoord #9 Juni 27, 2007, 15:42:23
edit2Rapporteer  
Ja en ik ben diegene als enige met een originele elec.kitepomp op Scheveningen en Slufter ,en ik neem het gelach en opmerkingen wel voor lief (grinnik_kitesmiley).Die op t plaatje van Karwei staat die ziet er wel erg frafgiel uit en ik denk dat ie t niet eens redt om de hele tube op te blazen.Die ik voor mijn verjaardag heb gekregen(omdat ik altyd liep te @#%@ over dat pompen)is erg solid en pompt op tot  loser 11 psi!! Er zitten als het ware 2 pompen in ,1 voor grof pompen ,totdat ie een bepaalde druk heeft bereikt en dan schakelt ie automatisch over op fine (tuning) pompen totdat ie de druk heeft bereikt die jij hebt ingesteld dmv de draaiknop.Met volle accu kan ik 4 tot 8 kites pompen afhankelijk van de grote.Nu met mijn onepump Instinct Sport 13 is het erg comfortable.Nu kan ik de vliegers oplaten terwijl die aan het pompen is van diegene die het hardste lachte whahahaah schater .(wel optyd terug bij de vlieger zijn natuurlijk voordat ie gaat draaien tegen de wind in) Complete onepump 13 in ongeveer 150sec.,en knoepert hard.Ik houd voor de zekerheid toch wel even m,n hand aan de tube om de hardheid te voelen.

Conclusie,
+ erg comfortabel
+ geen lui zweet meer
+ degelijke afwerking
+ erg powerfull
+ druk af te stellen dmv draaiknop met aantal psi,s aangegeven

_ best zwaar (denk 4 kilo)
 _ prijs (ongeveer 130 euro-bij sommigen zelfs 170,-)
 _ vaak uitgelachen worden (je moet een sterk incasatie vermogen hebben)
 _ oppassen dat ie niet gejat word (vaak door degene die het hardste lachen)

http://www.bootdepot.de/?/artikel.php?ID=2552

Mr.Smit

Antwoord #10 Juni 27, 2007, 17:12:04
edit2Rapporteer  
Je kan hem ook gewoon met de mond opblazen:P.
maarten_schepers

Antwoord #11 Juni 27, 2007, 17:19:28
edit2Rapporteer  
Gelukkig is dit een opblaasbare pomp  loser
Myzrael
Gast
Antwoord #12 Juni 27, 2007, 17:21:01
edit2Rapporteer  

Ik had pas (maand geleden?) bij de blokker 2 handpompen gekocht voor 5 euro per stuk. Beiden waren ze aan alle kanten lek, 1 pompte maar 1 kant op en je kon je bijna geen druk op zetten, dus mn kite werd niet hard, compleet nix dus. Vandaar ook mijn opmerking dat het wel eens slechte zouden kunnen zijn.

Yup, die pomp heb ik ook gehad en was niks inderdaad. Bristol verkoopt wel goede pompen voor 5,99. Pompen gewoon hartstikke snel en soepel plus keihard als je wilt.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.