geen idee maar als het geen garantie is is het niet zoon groot probleem een insert kan je er makkelijk in laten zetten.. ohnee lees dat je board lek is dan is het niet zo goed maar dat weet ik ook niet. Maar volgens mij zit er op de meeste kiteboard spullen maar 1 jaar garantie ook wel logies. Want het is iets wat gebruikt word en kan dan kapot gaan.
Kan iemand mij vertellen hoe lang de garantie van de eerste serie nobile 666 boardjes was? Ik meen dat dat 2 jaar was. Na 1,5 jaar poeslief voor dat boardje geweest te zijn is vorige week één insert er glad uitgetrokken toen ik gewoon suf onderuit ging. Naar mijn idee omdat de insert al tijden lek is geweest en het hout eromheen zacht. Ik kreeg echter te horen dat de garantie termijn 1 jaar was... Iemand een idee?
TIA!
Hee, dat is grappig, het is net alsof je haar op die foto brons-kleurig is!!
ik krijg een nieuw boardje. het probleem is ontstaan door een lekkende insert, waardoor het hout zwak is geworden, hierdoor is de insert eruit getrokken, maar is tevens het dek open en het board verzwakt. toppie service dus van de shop en van nobile :-)