Garantietermijn Nobile 666 2006?

sanne

Juni 29, 2007, 18:21:10
edit2Rapporteer  
Kan iemand mij vertellen hoe lang de garantie van de eerste serie nobile 666 boardjes was? Ik meen dat dat 2  jaar was. Na 1,5 jaar poeslief voor dat boardje geweest te zijn is vorige week één insert er glad uitgetrokken toen ik gewoon suf onderuit ging. Naar mijn idee omdat de insert al tijden lek is geweest en het hout eromheen zacht. Ik kreeg echter te horen dat de garantie termijn 1 jaar was... Iemand een idee?

TIA!
jeroen90

Antwoord #1 Juni 29, 2007, 21:12:48
edit2Rapporteer  
geen idee maar als het geen garantie is is het niet zoon groot probleem een insert kan je er makkelijk in laten zetten.. ohnee lees dat je board lek is dan is het niet zo goed maar dat weet ik ook niet. Maar volgens mij zit er op de meeste kiteboard spullen maar 1 jaar garantie ook wel logies. Want het is iets wat gebruikt word en kan dan kapot gaan.
piede

Antwoord #2 Juni 29, 2007, 22:02:56
edit2Rapporteer  
Kan iemand mij vertellen hoe lang de garantie van de eerste serie nobile 666 boardjes was? Ik meen dat dat 2 jaar was. Na 1,5 jaar poeslief voor dat boardje geweest te zijn is vorige week één insert er glad uitgetrokken toen ik gewoon suf onderuit ging. Naar mijn idee omdat de insert al tijden lek is geweest en het hout eromheen zacht. Ik kreeg echter te horen dat de garantie termijn 1 jaar was... Iemand een idee?

TIA!

Hee, dat is grappig, het is net alsof je haar op die foto brons-kleurig is!!
Matthijs?!

Antwoord #3 Juni 29, 2007, 23:16:48
edit2Rapporteer  
wat heeft dat met zijn vraag te maken:S ik zou ook geen idee hebben
sanne

Antwoord #4 Juni 29, 2007, 23:44:10
edit2Rapporteer  
probleem is al opgelost, thanx voor de service Van den Berg!
sanne

Antwoord #5 Juni 29, 2007, 23:54:58
edit2Rapporteer  
enneh Piede, tijdens de volgende bigair pis ik wel ff over je hoofd, das pas mooi bronskleurig ;-)
hOe hA HeNniE

Antwoord #6 Juni 30, 2007, 03:28:41
edit2Rapporteer  
enneh Piede, tijdens de volgende bigair pis ik wel ff over je hoofd, das pas mooi bronskleurig ;-)
amen, haha...das nou humor!
maar sanne...we weten nu nog niet hoe t is opgelost: nieuwe insert erin gemaakt, dus hersteld, of ander board?????
sanne

Antwoord #7 Juni 30, 2007, 19:23:56
edit2Rapporteer  
ik krijg een nieuw boardje. het probleem is ontstaan door een lekkende insert, waardoor het hout zwak is geworden, hierdoor is de insert eruit getrokken, maar is tevens het dek open en het board verzwakt. toppie service dus van de shop en van nobile :-)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.