Nee de warnin local is een aangepaste versie van de Ripper eigenlijk is het een proto van de ripper. Ik zou hem eerst ook krijgen maar hij is alleen verkrijgbaar in de Dominicaanse Replubliek.
Nee de warnin local is een aangepaste versie van de Ripper eigenlijk is het een proto van de ripper. Ik zou hem eerst ook krijgen maar hij is alleen verkrijgbaar in de Dominicaanse Replubliek.
mzzl Kevin
Op hun site staat dat hij leverbaar is vanaf oktober 2007
mzzl Kevin
Hmm vaag nog maar eens na vragen dan of ik hem ook niet kan krijgen
mzzl Kevin
Hmm vaag nog maar eens na vragen dan of ik hem ook niet kan krijgen
Misschien even een mailtje doen naar Hooked Cabareta... Misschien kan hij er één voor je meenemen wanneer hij weer naar Nederland komt
En NEE Kitedemon ik hou het gewoon bij mijn Eclipse Thrusters... Ik heb ook al gezien hoe die dingen er uit komen te zien in 2008 en dat wordt helemaal de shit
toen ik in cabarete was 2 maanden geleden had ik ff met die man uit eh winkel gepraat lolo ofzo.. Hij zei dat die locar warning de proto was voor 2008 en als die het 6 maanden vol hield brachten ze hem op de markt.. En dat er iemand in knokke mee vaart kan want daar zit een eh dealer dus misschien vandaar.
p.s. Waarom staat er eigenlijk op de kite SLE en op de tas BOW ze moeten zelf nog kiezen wat het eigenlijk is :
« Laatste verandering: Juli 03, 2007, 00:33:27 door jJerRoenN »
p.s. Waarom staat er eigenlijk op de kite SLE en op de tas BOW ze moeten zelf nog kiezen wat het eigenlijk is :
We zien door de bomen het bos niet meer.... Volgens mij is "BOW" een in de volksmond gecreëerde benaming voor de 1e kite die volgens dit principe op de markt is gebracht en waar ook een patent op zit... EH heeft betaald voor dit patent en mag zijn kites dan ook "BOW"noemen. Als ik het goed begrepen heb zit het patent hem in het feit dat de kite een katrol op de LE heeft waar dan een bridle aan verwerkt zit.. Dus een soort SLE met katrol. Dus met andere woorden kun je zeggen dat elke BOW ook een SLE is maar niet elke SLE is een BOW snap je het nog....ik niet meer :
Volgens mij was het anders, namelijk: Een BOW en SLE zijn beide flat kites met of zonder katrollen, maar een SLE heeft een zogenaamde 'concave' in de trailing edge, die van een BOW is recht. Dit is vooral duidelijk te zien als de kite on-opgepompt op de grond ligt. Ter verduidelijking even deze geweldige illustratie:
(| is een bow
(( is een SLE
De SLE heeft dus een soort bocht in de trailing edge
(ik kan het fout hebben hoor, maar dit was wat ik dacht)
Wat ik begrijp van BRUNO is dat het hem zit in de katrol die zorgt voor de herstartbaarheid en de de-power van de kite.. Daar zit de patent op en dat noemen wij "BOW" Maar laten we eerlijk zijn......volgens mij snapt niemand het meer... Als ik kijk naar mijn eigen kite dan heb ik een katrol en een bridle op de LE zitten.. Maar de kite heeft de vorm van een C-kite en vervolgens kan ik hem herstarten als een BOW maar ze betalen geen patent.... Ik snap het niet meer (grinnik_kitesmiley) Naish betaald ook geen patent en heeft ook een BOW maar die noemen ze dan weer Boxer SLE (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) snap je wel