goedkope oplossing reparatie

Joy.H

Juli 04, 2007, 07:23:52
edit2Rapporteer  
hey,
ik zie altijd dat die reparatie setjes best duur zijn voor tubekites en nou vond ik bij een winkel een plakset voor een zwembad....maar dit setje kost maar 1euro... ThumpsUp
nou vraag ik me af of dat je dit niet ook kunt gebruiken om je kite bladder mee te repareren want op een zwembad komt ook flinke druk te staan.
denken jullie dat dit mogelijk is? Huh :Smiley Joepie
gr.joy
sjembek

Antwoord #1 Juli 04, 2007, 07:25:43
edit2Rapporteer  
Ja, en met plakband maak je papier aan elkaar vast.. werkt ook op een kite!  schater

Het is natuurlijk wel andere druk he, een zwembad geeft druk op de plakker die over het gat heen zit, en tenzij je helemaal in de bladder gaat, werkt dit bij bladders net andersom. Weet niet precies of dat veel uitmaakt,
maar het lijkt me dat zwembad plakspul daarvoor ontworpen is..

Koop gewoon een rolletje plakspul bij je kiteshop voor € 3,-.........
hifly

Antwoord #2 Juli 04, 2007, 17:14:05
edit2Rapporteer  
Joy , ik vrees een beetje voor volgende scenario : aangezien de sticker voor het bad minder elastich is dan de tube , denk ik aan mogelijks afscheuren rond de sticker ...
Joy.H

Antwoord #3 Juli 04, 2007, 22:18:35
edit2Rapporteer  
hmmm zo had ik het nog niet gezien maar iedereen bedankt voor de info Joepie
o ja het is niet voor mij op het moment gelukkig maar stel.
maar ok het is duidelijk miet doen dus... ThumpsUp
gr.joy
Idefixe

Antwoord #4 Juli 04, 2007, 22:41:02
edit2Rapporteer  
Ik heb de L.E. van m'n 12 geplakt met een stukkie plastic van een oud zwembandje en plasticlijm van de Gamma ( dit in afwachting van de toen bestelde nieuwe bladder voor de L.E.) Ik ben nu 2 maanden verder: L.E. zit nog prima dicht / de nieuwe bladder al binnen maar zit er nog steeds niet in......
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.